Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kształtowanie Modeli Biznesu W Procesi Kreacji War

19-05-2014, 2:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 77.49 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 4166867058
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-05-2014 03:01:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Jabłoński, Marek  Kształtowanie Modeli Biznesu W Procesi Kreacji Wartości Przedsiębiorstw

Marek Jabłoński  
Kształtowanie Modeli Biznesu W Procesi Kreacji Wartości Przedsiębiorstw 
   Książka 
 
 >
 > > >
 > > >
Pełny opis produktu
Głównym celem książki jest dokonanie oceny kształtowania modeli biznesu przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Szeroko zakrojone badania i analizy autora obejmowały spółki notowane na alternatywnym systemie obrotu papierami wartościowymi NewConnect, prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Rozważania autora skoncentrowane są na projektowaniu modeli biznesu, ich innowacyjności, strategii wzrostu wartości przedsiębiorstw i zarządzaniu wynikami.

dr hab. Dariusz Zarzecki, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego:

(…) Praca jest obszernym i interesującym dziełem z obszaru zarządzania i zarządzania wartością. Walorem opracowania jest kompleksowa i krytyczno-wartościująca analiza przydatności różnych koncepcji kształtowania modeli biznesu i powiązania struktury modeli z procesami kreowania wartości. Autor zaproponował własną metodę oceny kształtowania modeli biznesu polskich przedsiębiorstw sprzyjających kreacji ich wartości. Przeprowadził także bardzo głębokie studia literaturowe. Zasadniczo doceniam skalę i zakres przeprowadzonych studiów literaturowych i badań. Świadczy to o dużej, interdyscyplinarnej wiedzy Autora, a także pasji i dociekliwości naukowej (…).


dr hab. Andrzej Herman, prof. nadzw. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:

(…) Autor proponowanej książki podjął w niej bardzo ważną - nie tylko z punktu widzenia teoretycznego, ale też i praktycznego – tematykę. Pojęcie modelu biznesowego zyskuje bowiem coraz szybciej na znaczeniu i popularności. Wprowadzanie do praktyki gospodarczej nowych modeli biznesowych może szybko i skutecznie kreować istotne przewagi konkurencyjne na rynku i przekładać się na znaczące wzrosty wartości przedsiębiorstwa (…). (…) W kontekście teorii modeli biznesowych szeroko porusza problematykę wykorzystania kapitału finansowego i intelektualnego, korzyści wynikających z wprowadzania innowacji, a także rolę efektów sieciowych w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa oraz umiejętnego zarządzania jego wynikami. Jest to podejście ambitne, którego celem jest dążenie do ujęcia tych zagadnień kompleksowo (…).
(…) Książka może stać się na rynku polskich wydawnictw ekonomicznych ważnym wydarzeniem.
 Tytuł:Kształtowanie modeli biznesu w procesi kreacji wartości przedsiębiorstw
 Oprawa:twarda
 Liczba stron:440
 Rok wydania:2013
Wydawnictwo:Difin Difin
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]64185 978[zasłonięte][zasłonięte]64185
Data wydania:2[zasłonięte]013-04