Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konku...

20-01-2014, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 3818001230
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 20-01-2014 07:19:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


konto

      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810

dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie


Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw

Autor: Anna Adamik
  • ilość stron: 324
  • oprawa: miękka
  • format: 165x238
  • data wyd: 2011
  • wydawca: C.H.Beck
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55274
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.

Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:
teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej,
strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej,
roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej
internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.

Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.