WITAM NA MOJEJ AUKCJI !
____________________
Po wygraniu licytacji otrzymacie Państwo e-maila od Allegro, zawierający również moje dane i nr konta na który należy dokonać wpłaty.
Proszę o niezwłoczne potwierdzenie chęci zakupu oraz podanie adresu, jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż ten, który podaje Allegro
Po odnotowaniu wpłaty (cena + koszt przesyłki) na moim koncie, wysyłam zakupiony towar.
W przypadku zakupu na kilku moich aukcjach, wysyłam jedną przesyłkę, której koszt uzależniony jest od wagi. Koszt takiej przesyłki należy wcześniej uzgodnić.
W tytule przekazu proszę wpisać swój NICK I NR AUKCJI !
* * *
Komentarz jako pierwszy wystawia kupujący.
____________________________________
PRZEDMIOT SPRZEDAŻY
Materiały szkoleniowe
część I i II
Ministerstwo Edukacji Narodowej
FORMAT: 21,0 x 29,5cm
STRON: 400+302
STAN: bardzo dobry
(bez śladów używania)
___________________________
W części I:
Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - różnice nie mogą dzielić.
Model rozpoznawania specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu.
Model diagnozy i wspomagania rozwoju umysłowego dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.
Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (przedszkole, klasy I-III).Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (klasy IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (klasy I-III).Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (klasy IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne)
W części II:
Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej.
Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiązania na poziomach diagnostycznym, programowym i praktycznym:
- model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym
- model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym
- model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją
- model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim
- model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
- kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną
- model pracy z uczniem z autyzmem
- model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym- model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą
- model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym- model pracy z uczniem z ADHD
_______________________________________
Przy zakupie większej ilości artykułów, koszty wysyłki ustalam indywidualnie.
Z A P R A S Z A M !