Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kształcenie uczniów ze spec. potrzebami cz.1 i 2

09-07-2015, 1:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik dorphia
numer aukcji: 5496474284
Miejscowość Skierniewice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-07-2015 02:12:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.65 [kg]
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

WITAM NA MOJEJ AUKCJI !

____________________

Po wygraniu licytacji otrzymacie Państwo e-maila od Allegro, zawierający również moje dane i nr konta na który należy dokonać wpłaty.

Proszę o niezwłoczne potwierdzenie chęci zakupu oraz podanie adresu, jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż ten, który podaje Allegro

Po odnotowaniu wpłaty (cena + koszt przesyłki) na moim koncie, wysyłam zakupiony towar.

W przypadku zakupu na kilku moich aukcjach, wysyłam jedną przesyłkę, której koszt uzależniony jest od wagi. Koszt takiej przesyłki należy wcześniej uzgodnić.

W tytule przekazu proszę wpisać swój NICK I NR AUKCJI !

* * *

Komentarz jako pierwszy wystawia kupujący.

____________________________________

 

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY

 

Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Materiały szkoleniowe

część I i II


Ministerstwo Edukacji Narodowej 

FORMAT: 21,0 x 29,5cm

STRON: 400+302

STAN: bardzo dobry

(bez śladów używania)

 ___________________________

 

W części I:


Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - różnice nie mogą dzielić.

Model rozpoznawania specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu.

Model diagnozy i wspomagania rozwoju umysłowego dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.

Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (przedszkole, klasy I-III).
Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania i pisania (klasy IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne).
Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (klasy I-III).
Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki (klasy IV-VI, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalne)

 

W części II:

Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej.

Poznanie, planowanie, wspieranie - przykładowe rozwiązania na poziomach diagnostycznym, programowym i praktycznym:


- model pracy z uczniem niesłyszącym lub słabo słyszącym

- model pracy z uczniem niewidomym lub słabo widzącym

- model pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją

- model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim

- model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym

- kształcenie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną

- model pracy z uczniem z autyzmem

- model pracy z uczniem niedostosowanym społecznie lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym
- model pracy z uczniem z chorobą przewlekłą

- model pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym
- model pracy z uczniem z ADHD

 

_______________________________________

 

 Przy zakupie większej ilości artykułów, koszty wysyłki ustalam indywidualnie.

_______________________________________

Z A P R A S Z A M !


Kształcenie uczniów ze spec. potrzebami cz.1 i 2