ISBN: |
83-7133-312-9 |
Wymiar: |
165 x 235 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
278 |
Ocena: |
Bardzo Dobry - |
Waga: |
0,44 kg |
Indeks: |
0225/52/0068 |
Rok wydania: |
2006 |
Autor: |
Gustaw Treliński (red.) |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
PWN |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Książka Kształcenie matematyczne - tendencje, badania, propozycje dydaktyczne zawiera prace z zakresu dydaktyki matematyki. Adresowana jest do osób zainteresowanych nauczaniem matematyki na każdym poziomie, dydaktyków matematyki, matematyków, nauczycieli i studentów kierunku matematyki. Przed każdym artykułem zamieszczono abstrakt w języku angielskim. W większości opracowania są wzbogaconymi i rozszerzonymi wersjami referatów wygłoszonych na konferencji "Nowe tendencje w kształceniu matematycznym", zorganizowanej w dniach 28-29 kwietnia 2005 r. przez Instytut Matematyki AŚ w Kielcach. Artykuły dotyczą wybranych, aktualnie ważnych problemów dydaktyki matematyki, cieszących się zainteresowaniem badaczy w różnych ośrodkach naukowych w Polsce. Prace można podzielić na trzy grupy. Pierwsza zawiera teksty, których autorzy podejmują próby charakterystyki przemian edukacyjnych zachodzących w polskiej oświacie. Artykuły drugiej grupy są doniesieniami z badań dotyczących nauczania matematyki dzieci i młodzieży szkolnej oraz edukacji matematycznej studentów różnych kierunków studiów i specjalności. W trzeciej grupie znajdują się opracowania analizujące niektóre rodzaje działań dydaktycznych, sprzyjających zwiększeniu efektywności procesu nauczania - uczenia się.
Uwagi:
Lekko zakurzone brzegi stron. Trochę wytarta oprawa.