Zbiór jest doskonałym przeglądem aktualnych problemów związanych z nauczaniem języków obcych w polskich instytucjach kształcących nauczycieli języków obcych.Okaże się on wielce przydatny dla nauczycieli języków obcych, zwłaszcza angielskiego, a także dla studentów filologii obcych, słuchaczy kolegiów nauczycielskich oraz dla osób zajmujących się polityką edukacji językowej w Polsce.Wszystkie artykuły zawarte w tomie są godne rekomendacji. Mogą stanowić cenny materiał źródłowy w wytyczaniu dróg wiodących do optymalizacji kształcenia językowego i do wskazywania pożądanych rozwiązań pojawiających się problemów.dr hab Jarzy Zybert, prof. Uniwersytetu WarszawskiegoW literaturze zajmującej się różnorodnymi aspektami dydaktyki języków obcych można zauważyć istotny brak publikacji poświęconych rozwijaniu umiejętności językowych na stopniu wyższym, a w tym, tak specyficznemu procesowi nauczania-uczenia się, jakim jest kształcenie językowe na studiach filologicznych.Wydanie niniejszego zbioru uważam więc za niezwykle wartościowe;pozwoli ono na wypełnienie istniejącej luki.Lektura pracy okaże się niezwykle pożyteczna dla tych wszystkich osób, do których jest adresowana. Badaczom zwróci uwagę na wiele zjawisk wymagających opisania i wyjaśnienia, nauczycielom ułatwi ich codzienną praktykę dydaktyczną, no i wzbogaci wiedzę studentów.prof. dr hab. Maria Wysocka, Uniwersytet Śląski
Wydawca: | |
Autorzy: | Hanna Komorowska |
ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]92817 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 270 |
Język: | |
Oprawa: | miękka |
Tom: | |
Kod: | ACAD-0251 |
Wydanie: | 1 |