Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-ZEN STEVE'A JOBSA [KSIĄŻKA]

13-08-2014, 22:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.91 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 4424205666
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 3   
Koniec: 13-08-2014 22:33:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art180330
Zen Steve'a Jobsa [KSIĄŻKA]
The Zen of Steve Jobs
KSIĄŻKA
zobacz inne produkty z serii
seriapower» Power
autor:
Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
tłumacznenie:
Tomasz Walczak
wydawca:
OnePress
Opis

Facebook Zen Steve‘a Jobsa


Steve Jobs (1955 - 2011), współzałożyciel Apple...a, wywarł olbrzymi wpływ na wielu ludzi, a jego życie otoczone jest aurą mitu. Jednak Jobs, postać dziś już niemal legendarna, nie osiągnął swojego sukcesu w pojedynkę - w dużej mierze zawdzięczał go współpracy z projektantami, inżynierami i myślicielami. Zen Steve...a Jobsa to historia znajomości tytułowego bohatera z jedną z takich osób - Kobunem Chino Otogawą.





Otogawa był buddyjskim kapłanem zen, który na początku lat 70. ubiegłego wieku wyemigrował z Japonii do Stanów Zjednoczonych. Ten postępowy myśliciel łamał reguły i pasjonował się sztuką oraz projektowaniem. Był w świecie buddyzmu tym, kim a Jobs w biznesie komputerowym - buntownikiem i indywidualistą. Może dlatego obaj panowie szybko doszli do porozumienia.


Komiks ten opowiada historię ich przyjaźni. Zagłębiając się w kolejne strony książki, czytelnik podróżuje w czasie między latami 70. ubiegłego wieku i rokiem 2011, jednak główny wątek opowieści jest związany z okresem po wyrzuceniu Jobsa z Apple...a w roku 1985. Przyszły wizjoner biznesu pobierał wtedy intensywne nauki u Otogawy. Wspólnie spędzony czas wywarł istotny wpływ na późniejsze znaczne zmiany w Apple...u związane ze sposobem projektowania urządzeń i strategią biznesową.


W książce Zen Steve...a Jobsa za pomocą oszczędnych dialogów i prostych rysunków pokazano, że Jobs mógł rozwinąć swój zmysł estetyczny dzięki studiowaniu zen, jednak ostatecznie wziął z tej filozofii tylko to, czego potrzebował, odrzucając aspekt religijny.



Dwie połówki doskonałego jabłka






Czy zauważyłeś, że Apple zamiast klientów ma grono oddanych wyznawców? Czy dziwi Cię, że na każdy kolejny produkt tej firmy ludzie czekają nie jak na modny gadżet, ale jak na objawienie? Czyżby była to tylko genialna strategia marketingowa? Wierzysz w to?


Jeśli wydaje Ci się, że o Stevie Jobsie powiedziano już wszystko, przygotuj się na podróż w nieznane. Genialnego wizjonera nie ma już między nami, ale jego historia nie przestaje nas zaskakiwać. Był taki okres w życiu Jobsa, o którym mówi się niewiele, zwykle przyciszonym głosem - kilka miesięcy, gdy pobierał intensywne nauki u buddyjskiego kapłana zen. Kiedy Steve ukończył swój kurs, wrócił na łono firmy, by w krótkim czasie przyczynić się do globalnej technologicznej i kulturowej rewolucji. Poznaj historię wielkiej przemiany jednego z najważniejszych innowatorów biznesu.




Caleb Malby jest autorem artykułów do "Forbesa", a pochodzi z Mankato w Minnesocie - miasta znanego jako miejsce największej masowej egzekucji przez powieszenie (poza tym jest to bardzo przyjemna miejscowość). Przed napisaniem Zen Steve...a Jobsa pisał teksty do "Chicago Tribune" i południowoafrykańskiego "Timesa". Obecnie mieszka w różnych miejscach - bez dzieci i żon.


"Forbes" od czasu założenia (1917 rok) publikuje analizy i informacje dla osób, które pragną odnieść sukces i działają w zgodzie z duchem wolnego rynku.


JESS3 to znana na całym świecie agencja kreatywna, specjalizująca się w wizualizowaniu danych. Dzięki biegłości w tworzeniu ilustracji i animacji oraz projektowaniu informacji wprowadza piękno w złożone koncepcje, tematy i zbiory danych. Oprócz współpracy z "Forbesem" przy komiksie Zen Steve...a Jobsa JESS3 angażuje się w tworzenie historii na potrzeby czołowych marek, takich jak Google, Nike, Intel, MTV, Twitter, Samsung, Facebook i NASA.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
165x242
ilość stron:
80
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46512
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-5122-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.