Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-WYWIERANIE WPŁYWU NA LUDZI. TEORIA I PRAKT

04-02-2014, 1:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.12 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 3857294645
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   
Koniec: 04-02-2014 01:33:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art267064
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (Wyd.2013) - Cialdini Robert [KSIĄŻKA]
Influence. Science and Practice
KSIĄŻKA
autor:
Cialdini Robert
rok wydania:
2013
wydanie:
szóste
Opis

Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
173 x 242 x 22
ilość stron:
328
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]48949
ISBN:
[zasłonięte]978-8389-493-7
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.