Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-SIŁA POZYTYWNYCH OPINII - John Jantsch [KS

01-02-2014, 4:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.86 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 3849042165
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-02-2014 04:41:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art161272
Siła Pozytywnych Opinii - John Jantsch [KSIĄŻKA]
Siła Pozytywnych Opinii
KSIĄŻKA
autor:
John Jantsch
rok wydania:
2011
wydanie:
1
wydawca:
MT Biznes
Opis

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłęoddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoimprzyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiającewykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowychklientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.Oto kilka wskazówek:??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firmamoże stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzezsprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będziegenerować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużychśrodków na działalność marketingową.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaganawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzieprowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyćludziom tematu do rozmów.Tony Hsiehdyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologiicyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketinguw małej firmie, czyli książki Duct TapeMarketing.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
15,5 x 23,5 cm
ilość stron:
284
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]21958
ISBN:
[zasłonięte]978-83195-86-2
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.