art161280Dwie Drogi (twarda) - Inder Sidhu [KSIĄŻKA] Dwie Drogi (twarda)
tłumacznenie: Urszula Zinserling
Opis W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami. Kiedy przedsiębiorstwa muszą podjąć kluczowe strategiczne decyzje, często wybierają jedną metodę postępowania i zaniedbują inną. Koncentrują się na innowacjach i nowych operacjach kosztem istniejących, fundamentalnych przedsięwzięć - i na odwrót. Tym samym nieustannie zmagają się z przeciwnościami. W Cisco panuje inne przekonanie: lepiej jest podążać jednocześnie dwiema drogami. Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej. Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach "dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć "dwiema drogami" także w twojej firmie. Odnieś sukces, obierając dwie drogi! - Wprowadzanie pewnych oraz rewolucyjnych innowacji - Sięganie do istniejących oraz nowych modeli biznesowych - Wkraczanie na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące - Robienie tego, co należy, oraz tego, co ma znaczenie - Optymalizacja oraz przekształcanie produktów - Zadowoleni klienci oraz usatysfakcjonowani partnerzy - Nadzwyczajni pracownicy oraz zwycięskie zespoły - Autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74601 ISBN: [zasłonięte]978-83460-11-5
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |