Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-ALCHEMIA SPRZEDAŻY, CZYLI JAK SKUTECZNIE S

10-08-2014, 8:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.86 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 4413325651
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-08-2014 08:33:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art181490
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
zobacz inne produkty z serii
seriacharyzma» Charyzma
autor:
Konrad Pankiewicz
wydawca:
OnePress
Opis

Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.


Alchemia sprzedaży


Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?


W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.


Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?


Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.



Zastanów się:



  • Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?

  • Co chciałbyś od niego usłyszeć?

  • Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?


Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.










Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).


Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.


Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:















"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"






"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny
Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce





"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna
Miesięcznika "Marketing w praktyce"





Dowiedz się:



  • jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie

  • jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta

  • jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty

  • jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta

  • jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów


To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.


Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".


Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?

Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
140x208
ilość stron:
256
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46340
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3407-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.