Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ksiazka-1001 SPOSOBÓW NA PRZEJMOWANIE INICJATYWY W

22-06-2015, 2:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.40 zł     
Użytkownik ksiazka-
numer aukcji: 5205034513
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie
dodaj do ulubionych sprzedawców
inne aukcje
art181906
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy [KSIĄŻKA]
1001 Ways to Take Initiative at Work
KSIĄŻKA
zobacz inne produkty z serii
seriasmallbusiness» Small Business
autor:
Bob Nelson
tłumacznenie:
Wojciech Sztukowski
wydawca:
OnePress
Opis

Zadbaj o swoją pracę i karierę



  • Szukaj nowych rozwiązań -- myśl niekonwencjonalnie

  • Rozwijaj się i podnoś swoje kwalifikacje

  • Pogódź pracę z życiem rodzinnym


Największym błędem popełnianym przez wielu ludzi jest myślenie, że pracują dla kogoś innego. Szef i comiesięczne odbieranie paska z wypłatą nie świadczą o tym, że nie pracujemy dla siebie. Przecież każdy z nas świadomie kieruje swoją karierą i od naszych decyzji zależy jej przebieg. To, czy chcemy rozwijać swoje kwalifikacje, pogłębiać wiedzę i czy umiemy w odpowiednim momencie zaproponować swoją pomoc, może mieć ogromny wpływ na naszą pracę. W każdym przedsiębiorstwie można wykazać się swoimi umiejętnościami i pomysłowością, rozwinąć istniejące projekty lub udoskonalić procedury. Można przejąć inicjatywę, zanim ktoś powie nam, co i kiedy zrobić.


Czytając książkę "1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy", dowiesz się, jak "zaistnieć" w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że każdy pracownik może być motorem trwałych i pozytywnych zmian w firmie. Nauczysz się niekonwencjonalnie myśleć, budować sieć kontaktów wewnątrz firmy i poza nią, rozmawiać z przełożonymi i współpracownikami i pracować w zespole.



  • Przyjmowanie odpowiedzialności za podejmowane działania

  • Rozwijanie umiejętności zarządzania czasem

  • Sztuka komunikacji z innymi ludźmi

  • Kierowanie przełożonymi

  • Doskonalenie swoich umiejętności

  • Pokonywanie przeszkód w pracy

  • Rozmowy z klientami

  • Poszukiwanie nowej pracy


Przekonaj się, że jedyną osobą, dla której pracujesz, jesteś Ty sam.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
A5
ilość stron:
248
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46009
ISBN:
83-[zasłonięte]-0098-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.