Gracze w ciągu trzech lat rozwijają swoje księstwa. W trakcie gry muszą odpowiedzieć sobie na pytania: Kiedy
jest najlepszy czas na rozbudowywanie centrum miasta? Kiedy najlepiej
zbierać zboże i jak bardzo potrzebna jest obrona własnego księstwa? Tylko ten, kto właściwie kontroluje czas, może odnieść sukces.
Z ciągle zmieniającej się puli dostępnych kart gracze starają się wybrać
te, które w danej chwili będą dla nich najbardziej użyteczne. Muszą
jednak pamiętać, że wybierając nowe warianty, najczęściej znacznie
ograniczają sobie możliwość inwestowania w dotychczasowe kierunki
rozwoju swojego księstwa.
To wszystko sprawia, że Księstwo jest grą pełną emocji, misternego planowania, zaskakujących zagrań i niespodziewanych zwrotów akcji!
"Nie jest konieczne, by książę posiadał zalety,
lecz jest bardzo potrzebne, aby wydawało się, że je posiada.
Śmiem nawet powiedzieć, że gdy je ma i stale zachowuje - przynoszą one szkody,
gdy zaś tylko wydaje się, że je ma - przynoszą pożytek." - Niccolo Machiavelli
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 45 - 90 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 190x275x70 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
-
4 księstwa
-
110 kart
-
84 żetony zaopatrzenia
-
56 żetonów wojska
-
45 żetonów kultury
-
39 drewnianych kostek żywności
-
39 drewnianych kostek złota
-
12 drewnianych kostek wpływów
-
40 banknotów wojskowych punktów zwycięstwa
-
instrukcja
Waga: 0.8 kg
Producent: G3