Firma Akces powstała w 2000 roku i od początku działalności świadczy szeroki wachlarz usług finansowo - rachunkowych oraz doradczych. Dzięki profesjonalnemu podejściu oraz wysokiej klasy specjalistom, zyskała ona renomę oraz zaufanie Klientów, których stanowią zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i duże firmy z kapitałem zagranicznym.
Zapoznaj się z naszą ofertą:
Księgowość
- Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych.
- Nadzorowanie prowadzenia ksiąg rachunkowych przez służby księgowe Klienta,
- Wyprowadzanie zaniedbanych i niekompletnych ksiąg rachunkowych
- Sporządzanie deklaracji podatkowych
- Sporządzanie sprawozdań dla GUS, NBP
- Sporządzanie sprawozdań finansowych (również w językach obcych)
- Przygotowywanie przelewów bankowych w formie papierowej lub
- Elektronicznej
Tworzenie i prezentacja raportów finansowych dla zarządów i organów nadzorczych
Kadry i płace
- Opracowywanie regulaminów (np. pracy, wynagrodzeń, ZFŚS)
- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
- Prowadzenie pozostałych spraw pracowniczych (urlopy, absencje, badania lekarskie, uprawnienia, itp.)
- Sporządzanie list płac
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z ZUS oraz Urzędem Skarbowym
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z PFRON i SOD
- Przygotowywanie przelewów bankowych w formie papierowej lub elektronicznej
- Naliczanie świadczeń wynikających z ZFŚS i PKZP, itp.