Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Książka Sponsoring sportu w warunkach globalizacji

28-02-2012, 15:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik KDiego
numer aukcji: 2063477228
Miejscowość Nowy Tomyśl
Wyświetleń: 10   
Koniec: 31-01-2012 18:07:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Książka będzie przydatna dla studentów różnych kierunków i form studiów, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych -zarówno uczelni publicznych, jak i niepublicznych, a także słuchaczy studiów podyplomowych. Z książki powinni również korzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, któremu towarzyszył będzie profesjonalny sponsoring. Sporek Tadeusz - jest profesorem nadzwyczajnym Akademii Ekonomicznej w Katowicach.