Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KSIĄŻKA SERWISOWA -PASSAT AFN ,AHU-1,9L

20-02-2014, 0:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik filon705
numer aukcji: 3962437075
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 9   
Koniec: 19-02-2014 22:26:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM DZIŚ MAM DO ZAOFEROWANIA

 

KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ PASSAT 1997 r 1,9L SILNIKI AFN i AHU-w języku POLSKIM


AFN 4-cylindrowy silnik 110 KM 1,9L ON

AHU 4-cylindrowy silnik 90 KM 1,9L ON


 

 

98 stron w oprawie(zbindowane)

 

Spis treści

01 Diagnoza własna strona

Diagnoza własna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–1

– Właściwości diagnozy własnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–1

– Dane techniczne diagnozy własnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .01–2

– Podłączanie testera V.A.G 1551 i wybór komputera sterującego elektroniką silnika . . . . . . . . . . . . 01–4

– Odczytywanie pamięci usterek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–6

– Tabele usterek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–8

– Kasowanie pamięci usterek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .01–33

– Sprawdzanie działania elementów wykonawczych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–35

– Odczytywanie bloku wartości mierzonych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .01–42

– Ocena bloków wartości mierzonych – silnik AHU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 01–45

– Ocena bloków wartości mierzonych – silnik AFN . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .01–77

23 System przygotowania paliwa, wtrysk paliwa strona

Naprawa układu bezpośredniego wtrysku oleju napędowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–1

– Środki bezpieczeństwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–2

– Zachowanie czystości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–3

– Umiejscowienie podzespołów układu w przedziale silnikowym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–4

– Naprawa pompy wtryskowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–8

– Ustawianie silnika w położeniu GZP cylindra 1, silnik wymontowany . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–12

– Wymontowanie i zamontowanie pompy wtryskowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–13

– Sprawdzanie i regulacja dynamicznego kąta początku wtrysku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–19

– Sprawdzanie ustawienia rozrządu silnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–22

– Wymontowanie i zamontowanie wtryskiwaczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–25

– Naprawa wtryskiwaczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–27

– Wymiana pierścienia uszczelniającego typu o-ring pokrywy nastawnika kąta początku wtrysku 23–28

– Sprawdzanie czujnika obrotów silnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–29

– Sprawdzanie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnika wysokości n.p.m. . . . . . . . . . . . 23–31

– Sprawdzanie czujnika temperatury płynu chłodzącego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–33

– Sprawdzanie wyłącznika pedału hamulca i wyłącznika świateł hamowania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–36

– Sprawdzanie przełącznika pedału sprzęgła . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–38

– Sprawdzanie czujnika temperatury w kolektorze ssącym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–42

– Sprawdzanie napięcia zasilania układu bezpośredniego wtrysku oleju napędowego . . . . . . . . . 23–45

– Sprawdzanie czujnika temperatury oleju napędowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–47

– Sprawdzanie czujnika drogi przesuwki regulacyjnej i nastawnika dawki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–50

– Sprawdzanie czujnika skoku iglicy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–55

– Sprawdzanie zakresu regulacji przestawiania wtrysku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–57

– Sprawdzanie działania układu recyrkulacji spalin i pomiaru masy powietrza . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–62

– Sprawdzanie czujnika prędkości jazdy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–67

Wymiana, kodowanie i dopasowanie komputera sterującego pracą silnika . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–70

– Wymiana komputera sterującego pracą silnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–70

– Kodowanie komputera sterującego pracą silnika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23–72

– Dopasowanie komputera sterującego pracą silnika do immobilisera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23–73

28 Układ rozgrzewania świec strona

Sprawdzanie układu rozgrzewania świec . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28–1

– Sprawdzanie świec żarowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28–2

 

tel.781[zasłonięte]710