PAMIĘTNIK MODOWEJ
BLOGERKI
Lublin 2012
„Pamiętnik Modowej Blogerki” to oparta na faktach historia dziewczyny, która od kilku lat prowadzi swojego bloga o modzie, pracuje w agencji modowej, studiuje projektowanie ubioru i całe jej życie kręci się wokół świata fashion. Świat mody za swą barwną dekoracją kryje też niestety wiele smutnych historii, a bohaterka pamiętnika stała się prawdziwą “fashion victim” w dosłownym tego słowa znaczeniu.
„Świat mody jest pełen piękna, luksusu i wspaniałych wspaniałości. Świat mody jest też wyjątkowo brutalny, niczym modliszka pożera swych wyznawców. Światy mody jest w rękach kreatorów mody i kreatorów rzeczywistości. Świat mody coraz częściej jest też w rękach konsumentów i jest istotnym elementem społeczeństwa konsumpcyjnego.
Widząc jedynie blaski, nie cienie, lgną do niego wciąż nowe pokolenia wyznawczyń mody, fashionistek, trendsetterek, ofiar mody w końcu. Taką fashion victim jest (staje się z czasem!) bohaterka „Pamiętnika modowej blogerki” Joanny Szczepaniak, która przechodzi niemalże klasycznie wszystkie etapy choroby zwanej miłością do mody.”
Andrzej Kwaśniewski, modija.pl
Joanna Szczepaniak (ur.1984) - od najmłodszych lat interesuje się dziennikarstwem, zajmuje się stylizacją oraz e-marketingiem, jest redaktorką wielu serwisów internetowych. Przez rok pracowała w agencji mody Aliganza Fashion Agency, praktyczną wiedzę z zakresu projektowania mody zdobyła w Krakowskiej Szkole Artystycznej na wydziale Artystycznego Projektowania Ubioru. Swoje pasje związane z modą realizuje prowadząc od 2008 roku bloga pod adresem www.musthavefashion.pl.
Jak wygląda świat modowych blogerek „od kuchni”?
Jak wyglądała jej droga od momentu założenia bloga do stania się prawdziwą ofiarą mody?
Dlaczego wpadła w zakupoholizm?
Czy warto było rzucić chłopaka tylko z tego powodu, że nie był modny?
Oprawa: Miękka
Format:12.5x20.0cm
Ilość stron: 120
Wydanie:1
Rok wydania: 2012
ISBN:[zasłonięte]978-83495-15-3
W przypadku zakupu więcej niż 1 sztuka cena za przesyłkę będzie nieco wyższa, ustalana indywidualnie, w zależności od ilości egzemplarzy