Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Książka obsługi i napraw Ford ESCORT ORION 1990-

05-01-2015, 16:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik czesciwsieci_pl
numer aukcji: 4872835714
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 9   
Koniec: 05-01-2015 16:14:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

Napisz do nas lub zadzwoń

pon-piąt. 8:00-16:00

17 [zasłonięte] 78

665 [zasłonięte] 008

[zasłonięte]@czesciwsieci.pl

Płatności

Nr konta:

34 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]7511110 [zasłonięte] 561019

Wysyłka
Informacje

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości czy dana część pasuje do państwa samochodu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie O nas.

Do każdego dokonanego u nas zakupu dołączony jest paragon fiskalny lub faktura vat.

Opis produktu

Książka obsługi i napraw Ford ESCORT ORION modele 08.1990 ->

Książka jest nowa - zafoliowana

Samochody produkowane od sierpnia 1990 do 2000 roku w wersjach limuzyny 3-, 4- i 5-drzwiowej, 5-drzwiowego kombi, 3-drzwiowego kabrioletu, furgonu (Van), wyposażone w silniki: benzynowe ośmiozaworowe OHV rodziny HCS o pojemności 1,3 dm3 (typu JBD, JBE, J6A),
benzynowe ośmiozaworowe OHC rodziny CVH o pojemności 1,4 dm3 (typu FUH, F6F, F6G, F4B), 1,6 dm3 (typu LUK, LUJ, LJE, LJF),
benzynowe szesnastozaworowe DOHC rodziny ZETA (ZETEC) o pojemności 1,6 dm3 (typu L1E) i 1,8 dm3 (typu RDA, RQB, RKC)
oraz wysokoprężne ośmiozaworowe niedoładowane OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RTE, RTF) i ośmiozaworowe turbodoładowane z chłodzeniem powietrza doładowanego OHC o pojemności 1,8 dm3 (typu RFD, RFK), z mechanicznymi cztero- i pięciobiegowymi oraz automatycznymi bezstopniowymi (CTX) skrzynkami przekładniowymi.

Spis treści

WIADOMOŚCI WSTĘPNE 9
Opis modeli 9
Identyfikacja samochodu 9
Eksploatacja samochodu 10
1. SILNIKI BENZYNOWE
OŚMIOZAWOROWE 1,4 dm3 i 1,6 dm3 35

1.1. Charakterystyka techniczna 35
1.2. Obsługa i naprawa 44
1.2.1. Regulacje i sterowanie silnika 44
1.2.2. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika 62
1.2.3. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego 68
1.2.4. Rozkładanie, naprawa i składanie silnika 70
1.2.5. Układ smarowania 75
1.2.6. Układ chłodzenia 77
2. SILNIKI BENZYNOWE
SZESNASTOZAWOROWE 1,6 dm3 i 1,8 dm3 80

2.1. Charakterystyka techniczna 80
2.2. Obsługa i naprawa 85
2.2.1. Regulacje i sterowanie silnika 85
2.2.2. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika 97
2.2.3. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego 102
2.2.4. Naprawa silnika 104
2.2.5. Układ smarowania 108
2.2.6. Układ chłodzenia 109
3. SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 1,8 dm3 112
3.1. Charakterystyka techniczna 112
3.2. Obsługa i naprawa 116
3.2.1. Regulacje silnika 116
3.2.2. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika 123
3.2.3. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego 128
3.2.4. Rozkładanie silnika 128
3.2.5. Naprawa i składanie silnika 129
3.2.6. Układ smarowania 133
3.2.7. Układ chłodzenia 133
4. SPRZĘGŁO 136
4.1. Charakterystyka techniczna 136
4.2. Obsługa i naprawa 136
4.2.1. Wymiana tarczy sprzęgła lub zespołu oprawy 136
4.2.2. Wymiana łożyska wyciskowego 139
4.2.3. Wymontowanie i zamontowanie linki sprzęgła 139
5. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA PIĘCIOBIEGOWA 140
5.1. Charakterystyka techniczna 140
5.2. Obsługa i naprawa 141
5.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki
przekładniowej 141
5.2.2. Naprawa skrzynki przekładniowej 143
5.2.3. Wymontowanie i zamontowanie zewnętrznego
mechanizmu zmiany biegów 150
6. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA MTX 75 152
6.1. Charakterystyka techniczna 152
6.2. Obsługa i naprawa 153
6.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki
przekładniowej 153
6.2.2. Rozkładanie i składanie skrzynki przekładniowej 154
7. PÓŁOSIE NAPĘDOWE 164
7.1. Charakterystyka techniczna 164
7.2. Obsługa i naprawa 164
7.2.1. Wymontowanie i zamontowanie półosi 164
7.2.2. Wymiana osłon przegubów 166
8. UKŁAD KIEROWNICZY 167
8.1. Charakterystyka techniczna 167
8.2. Obsługa i naprawa 168
8.2.1. Wymontowanie i zamontowanie przekładni
kierowniczej 168
8.2.2. Naprawa mechanicznej przekładni kierowniczej 169
8.2.3. Naprawa przekładni kierowniczej ze wspomaganiem
hydraulicznym 171
8.2.4. Wymontowanie i zamontowanie pompy wspomagania 173
8.2.5. Rozkładanie i składanie pompy wspomagania 173
8.2.6. Odpowietrzanie obwodu hydraulicznego wspomagania
układu kierowniczego 174
8.2.7. Wymontowanie i zamontowanie kolumny kierownicy 174
9. ZAWIESZENIE PRZEDNIE 175
9.1. Charakterystyka techniczna 175
9.2. Obsługa i naprawa 175
9.2.1. Elementy zawieszenia przedniego 176
9.2.2. Ustawienie kół przednich 179
9.2.3. Piasty kół przednich 180
10. ZAWIESZENIE TYLNE 183
10.1. Charakterystyka techniczna 183
10.2. Obsługa i naprawa 184
10.2.1. Elementy zawieszenia tylnego 184
10.2.2. Piasty kół tylnych 188
11. UKŁAD HAMULCOWY 190
11.1. Charakterystyka techniczna 190
11.2. Obsługa i naprawa 192
11.2.1. Hamulce przednie 192
11.2.2. Hamulce tylne bębnowe 193
11.2.3. Hamulce tylne tarczowe 195
11.2.4. Układ uruchamiania hamulców 198
11.2.5. Układ przeciwblokujący 201
12. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE 208
12.1. Charakterystyka techniczna 208
12.2. Obsługa i naprawa 212
12.2.1. Alternator 212
12.2.2. Rozrusznik 213
12.2.3. Reflektory, wycieraczki i zestaw wskaźników 214
12.2.4. Tablica rozdzielcza oraz układ ogrzewania
i przewietrzania 218
12.2.5. Schematy instalacji elektrycznej 222
13. NADWOZIE 233
13.1. Charakterystyka techniczna , 233
13.2. Obsługa i naprawa 233
13.2.1. Przednia część nadwozia 233
13.2.2. Drzwi boczne 237
13.2.3. Elementy nadwozia 241
13.2.4. Tylna część nadwozia 242
14. PODSTAWOWE NARZĘDZIA SPECJALNE DO NAPRAWY
SAMOCHODU 245
15. DANE OGÓLNE 246
16. ZMIANY KONSTRUKCYJNE SAMOCHODÓW
WYPOSAŻONYCH W SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE
OD MODELI 1991 249

16.1. Opis ogólny 249
16.2. Silnik wysokoprężny 1,8 dm3 249
16.2.1. Silnik niedoładowany 1,8 D 249
16.2.2. Silnik turbodoładowany 1,8 TD 250
16.3. Sprzęgło 254
16.4. Skrzynka przekładniowa 254
16.5. Zawieszenie przednie 254
16.6. Zawieszenie tylne 254
16.7. Wyposażenie elektryczne 255
16.8. Dane ogólne 255
17. ZMIANY KONSTRUKCYJNE SAMOCHODÓW
WYPOSAŻONYCH W SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE
OD MODELI 1994 256

17.1. Opis ogólny 256
17.2. Silnik wysokoprężny 1,8dm3 259
17.2.1. Charakterystyka techniczna 259
17.2.2. Obsługa i naprawa 263
17.3. Sprzęgło 272
17.4. Skrzynka przekładniowa pięciobiegowa 273
17.5. Układ kierowniczy 274
17.6. Zawieszenie przednie 274
17.7. Zawieszenie tylne 274
17.8. Układ hamulcowy 274
17.9. Dane ogólne 275
18. ZMIANY KONSTRUKCYJNE SAMOCHODÓW
WYPOSAŻONYCH W SILNIKI BENZYNOWE
OD MODELI 1993 DO MODELI 1996 277

18.1. Opis ogólny 277
18.2. Silnik benzynowy ośmiozaworowy 1,4 dm3 (F4B) 278
18.2.1. Charakterystyka techniczna 278
18.2.2. Obsługa i naprawa 284
18.3. Silniki benzynowe szesnastozaworowe
1,6 dm3 i 1,8 dm3 288
18.4. Sprzęgło 288
18.5. Skrzynka przekładniowa pięciobiegowa 288
18.6. Automatyczna skrzynka przekładniowa CTX 291
18.6.1. Charakterystyka techniczna 291
18.6.2. Obsługa i naprawa 291
18.7. Półosie napędowe 294
18.8. Układ kierowniczy 294
18.9. Zawieszenie przednie 295
18.10. Zawieszenie tylne 295
18.11. Układ hamulcowy 295
18.12. Wyposażenie elektryczne 296
18.13. Nadwozie 336
DODATEK. SAMOCHODY FORD ESCORT I ORION
Z SILNIKIEM BENZYNOWYM 1,3 dm3 337

D.1. Silnik benzynowy ośmiozaworowy 1,3 dm3 337
D.1.1. Charakterystyka techniczna 337
D.1.2. Obsługa i naprawa 343
D.2. Sprzęgło 375
D.3. Skrzynka przekładniowa 376
D.3.1. Charakterystyka techniczna 76
D.3.2. Obsługa i naprawa 376
D.4. Półosie napędowe 384
D.5. Układ kierowniczy 385
D.6. Zawieszenie przednie 385
D.7. Zawieszenie tylne 386
D.8. Układ hamulcowy 386
D.9. Wyposażenie elektryczne 388
D.10. Nadwozie 390
D.11. Dane ogólne 391
D.12. Zmiany w samochodach Ford Escort
z silnikiem 1,3 dm3 392

Wybrane aukcje