Firma: ADS music & sport s.c.
ul. Brzezińska 50
92-111 Łódź
tel. +48 42[zasłonięte]682-66
tel. +48 42[zasłonięte]674-66
faks +48 42[zasłonięte]674-66
email biuro@ads-musicsport.pl
gg
Przelew bankowy:
Getin Noble Bank S.A.
75 1560 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0132778 [zasłonięte] 961901
Płatność przy odbiorze
Płacę z Allegro
Wysyłka kurierem
Poczta Polska
Odbiór osobisty w sklepie
|
!!! ABSOLUTNA WYPRZEDAŻ !!!!!! PÓŹNIEJ MOŻE BYĆ TYLKO DROŻEJ !!!
Autor/autorzy:Andrzej Sznajder
PWE
Oprawa: Miękka
Format: 16.2x23.7 cm
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2008
Opis:
Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej).
Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe.
|