e-Biznes dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP) Autor: J. Jakieła Liczba stron: 132 Stan: NOWA
W książce tej wyjaśnione zostają w sposób precyzyjny, a jednocześnie przejrzysty (ilustrowane przykładami) podstawowe mechanizmy e-biznesowe, opisując tym samym scenę, na której łatwo tworzyć efektywne przedsięwzięcia nowoczesnej ekonomii.
Poznaj przyczyny sukcesów takich firm jak: Ceneo, Poczta Kwiatowa, Audible i wiele innych. Zaimplementuj opisywane rozwiązania,infati poznaj metody pozwalające na zwiększenie generowania zysków i przyciągania klientów. To tylko nieliczne z kwestii poruszonych na łamach tej publikacji...
Spis treści: - Nowe reguły nowej gospodarki - Czym tak naprawdę jest e-biznes? - Relacje pomiędzy uczestnikami elektronicznych rynków - Jak dobrze przygotować się do działalności w Sieci? - Opracowanie wizji działalności z wykorzystaniem Internetu - Dobór nazwy dla przedsięwzięcia - wskazówki Ala i Laury Ries - Definicja grupy docelowej - Przygotowanie oferty w zakresie wartości dodanej - Zdefiniowanie modelu generowania przychodów - Organizacja układów partnerskich - Jak zaprosić do siebie klientów i nie pozwolić im odejść? - Czy rzeczywiście jest już czas na e-biznes?
Książka może (choć nie musi) posiadać sporadyczne ilości zaschniętego fabrycznie kleju na okładkach - stąd taka atrakcyjna cena. Wnętrze książki (wszystkie strony) jest w stanie idealnym - cała książka jest nowa i nigdy nie używana.
Opis aukcji chroniony prawem
|