Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Książeczka zdrowia copywritera, Adrian...

12-03-2012, 8:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.50 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2117074458
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-03-2012 16:25:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Książeczka zdrowia copywritera

Książeczka zdrowia copywritera

Wydawnictwo: OnePress


Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej

Do kogo adresowana jest ta książka?
Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

Reklama od kulis.
Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Spis treści:
  • Wstęp (11)

Część pierwsza: diagnoza (13)

  • Początki (14)
  • Wiem, co chcę robić (16)
  • Kierunek - reklama! (18)
  • Emigracja (20)
  • Bagnet na broń! (21)
  • ...zostałem copywriterem! (23)

Część druga: układ wewnętrzny (25)

  • Agencja reklamowa (27)
  • Czym zajmuje się copywriter? (30)
  • Tworzenie reklam (33)
  • Mam świetny pomysł... (36)
  • Rekrutacje, rozstania i powroty (38)
  • Umowa o dzieło - nasza słodka tajemnica (39)
  • Praca do zwycięstwa (40)
  • Prezentacja na poniedziałek (42)
  • Przetargi (43 )
  • Język reklamy (44)
  • Skoki w bok (46)
  • Nie znasz dnia ani godziny (48)
  • Tak trzeba! (51)
  • Ale za to niedziela... (51)
  • Gdy łączą się dwie agencje... (52)
  • Bo to Polska właśnie... w Afryce (53)
  • 22 zalecenia dla skutecznego (i zdrowego) accounta (54)
  • Te typy tak mają (57)

Część trzecia: wykaz dolegliwości (63)

  • WIĘKSZE logo, proszę (65)
  • Logo w .ppt (66)
  • Call to action! (68)
  • Wiem lepiej i tyle (70)
  • Szklana góra (72)
  • Trochę inny świat (73)
  • Bujanie się z parasolem (76)
  • Żeby brzmiało podobnie do... (78)
  • Ma być i t...yle! (79)
  • Koń by się uśmiał (80)
  • Na zdrowie! (81)
  • Zabawa na całego (82)
  • Konsumencie, szczerość nie popłaca (83)
  • Właśnie stoimy w korku (85)
  • Ale przecież klient powiedział... (86)
  • Team (nie)dedykowany (87)
  • Na zakończenie... wyzdrowienie (88)
  • Dziś... (91)
  • Co warto przeczytać? (92)

Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych (97)

Skorowidz (113)

Książeczka zdrowia copywritera

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje