Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Książeczka zdrowia copywritera, Adrian...

28-02-2012, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962152
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 08:54:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Książeczka zdrowia copywritera
Adrian Tomaszewski

Książeczka zdrowia copywritera
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-[zasłonięte]-0385-9
  • liczba stron: 120
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 122 x 194 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]006-03
  • Opis

    Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

    • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
    • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
    • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej

    Do kogo adresowana jest ta książka?
    Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

    Reklama od kulis.
    Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

    "Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.

    Spis treści:
    • Wstęp (11)

    Część pierwsza: diagnoza (13)

    • Początki (14)
    • Wiem, co chcę robić (16)
    • Kierunek - reklama! (18)
    • Emigracja (20)
    • Bagnet na broń! (21)
    • ...zostałem copywriterem! (23)

    Część druga: układ wewnętrzny (25)

    • Agencja reklamowa (27)
    • Czym zajmuje się copywriter? (30)
    • Tworzenie reklam (33)
    • Mam świetny pomysł... (36)
    • Rekrutacje, rozstania i powroty (38)
    • Umowa o dzieło - nasza słodka tajemnica (39)
    • Praca do zwycięstwa (40)
    • Prezentacja na poniedziałek (42)
    • Przetargi (43 )
    • Język reklamy (44)
    • Skoki w bok (46)
    • Nie znasz dnia ani godziny (48)
    • Tak trzeba! (51)
    • Ale za to niedziela... (51)
    • Gdy łączą się dwie agencje... (52)
    • Bo to Polska właśnie... w Afryce (53)
    • 22 zalecenia dla skutecznego (i zdrowego) accounta (54)
    • Te typy tak mają (57)

    Część trzecia: wykaz dolegliwości (63)

    • WIĘKSZE logo, proszę (65)
    • Logo w .ppt (66)
    • Call to action! (68)
    • Wiem lepiej i tyle (70)
    • Szklana góra (72)
    • Trochę inny świat (73)
    • Bujanie się z parasolem (76)
    • Żeby brzmiało podobnie do... (78)
    • Ma być i t...yle! (79)
    • Koń by się uśmiał (80)
    • Na zdrowie! (81)
    • Zabawa na całego (82)
    • Konsumencie, szczerość nie popłaca (83)
    • Właśnie stoimy w korku (85)
    • Ale przecież klient powiedział... (86)
    • Team (nie)dedykowany (87)
    • Na zakończenie... wyzdrowienie (88)
    • Dziś... (91)
    • Co warto przeczytać? (92)

    Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych (97)

    Skorowidz (113)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa