Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Książeczka zdrowia copywritera
Wydawnictwo: OnePress Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie - Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
- Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
- Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta książka? Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać. Reklama od kulis. Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę. "Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.
Spis treści: Część pierwsza: diagnoza (13)
- Początki (14)
- Wiem, co chcę robić (16)
- Kierunek - reklama! (18)
- Emigracja (20)
- Bagnet na broń! (21)
- ...zostałem copywriterem! (23)
Część druga: układ wewnętrzny (25)
- Agencja reklamowa (27)
- Czym zajmuje się copywriter? (30)
- Tworzenie reklam (33)
- Mam świetny pomysł... (36)
- Rekrutacje, rozstania i powroty (38)
- Umowa o dzieło - nasza słodka tajemnica (39)
- Praca do zwycięstwa (40)
- Prezentacja na poniedziałek (42)
- Przetargi (43 )
- Język reklamy (44)
- Skoki w bok (46)
- Nie znasz dnia ani godziny (48)
- Tak trzeba! (51)
- Ale za to niedziela... (51)
- Gdy łączą się dwie agencje... (52)
- Bo to Polska właśnie... w Afryce (53)
- 22 zalecenia dla skutecznego (i zdrowego) accounta (54)
- Te typy tak mają (57)
Część trzecia: wykaz dolegliwości (63)
- WIĘKSZE logo, proszę (65)
- Logo w .ppt (66)
- Call to action! (68)
- Wiem lepiej i tyle (70)
- Szklana góra (72)
- Trochę inny świat (73)
- Bujanie się z parasolem (76)
- Żeby brzmiało podobnie do... (78)
- Ma być i t...yle! (79)
- Koń by się uśmiał (80)
- Na zdrowie! (81)
- Zabawa na całego (82)
- Konsumencie, szczerość nie popłaca (83)
- Właśnie stoimy w korku (85)
- Ale przecież klient powiedział... (86)
- Team (nie)dedykowany (87)
- Na zakończenie... wyzdrowienie (88)
- Dziś... (91)
- Co warto przeczytać? (92)
Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych (97)
Skorowidz (113)
|