Witam Wszystkich na aukcjach firmy Hadri Produkt Markowy
Każdy nasz klient dostaje paragon lub fakturę,która jest jedynym dowodem zakupu przy reklamacji.
K's Kids
do wybou:
"Pani Szeleścik"
"Pan Metka"
"Pan Gryzak"
__________________________________________________________________________________________________
WZÓR Nr. 1
Pani Szeleścik
Tekstylna zabawka w formie laleczki, z wnętrzem wypełnionym szeleszczącym tworzywem. Materiał ten jest dość gruby i ma „porowatą” fakturę, przez co postać ma puszystą formę, a dotykanie jej oprócz tego, że powoduje szelest, dodatkowo daje ciekawe wrażenia dotykowe.
Zabawka jest zróżnicowana kolorystycznie (kontrastowe zestawienie beżu, pomarańczy
i fioletu) i graficznie (wzory jednolite i nakrapiane, wyszyta korona na głowie lalki) oraz ma fantazyjny kształt.
Główka zawiera wyszyte elementy twarzy: oczy, nos, i buzię. Na czubku zabawki wszyta jest czerwona tekstylna pętelka, służąca do zawieszania jej.
______________________________________________________________________________________________________________________
Funkcje zabawki
1. Zróżnicowanie faktur (płócienna tkanina, plusz) i fantazyjny kształt pozwala na stymulację zmysłu dotyku podczas eksploracji zabawki. Dodatkowo tworzywo wypełniające zabawkę ma „porowatą” fakturę, przez co postać ma puszystą formę, a dotykanie jej, dodatkowo daje ciekawe wrażenia dotykowe.
2. Ciekawa i bogata kolorystyka oraz zróżnicowanie graficzne (różne kształty i wzory) rozwijają percepcję wzrokową.
3. Intensywne i zróżnicowane szelesty, emitowane przez zabawkę podczas eksploracji dotykowej stymulują słuch.
4. Manipulowanie zabawką w celu wydobycia z niej szeleszczących dźwięków rozwija motorykę małą.
WZÓR Nr. 2
Pan Metka
Tekstylna zabawka w formie „ludzika” z wszytymi
(w szwach zabawki) różnymi metkami.
Elementy te mają różne kształty (kwadratowe, prostokątne, fantazyjny kwiatek), kolory (dominują: zielony, niebieski, różowy, żółty , biały ) i fakturę (tkanina, gładka tasiemka, pikowany kwiatek).
Postać zabawki również jest zróżnicowana kolorystycznie, graficznie (wzory jednolite, paskowane i nakrapiane) i fakturowo (gładki atłas, cienki plusz).
We wnętrzu zabawki ukryta jest grzechotka, wydająca subtelne dźwięki podczas poruszania zabawką. Główka zawiera wyszyte elementy twarzy: oczy, nos, i buzię. Na czubku zabawki wszyta jest czerwona tekstylna pętelka, służąca do zawieszania jej.
______________________________________________________________________________________________________________________
Funkcje zabawki
1. Zróżnicowanie faktur (płócienna tkanina, plusz, gładka tasiemka) i fantazyjny kształt pozwala na stymulację zmysłu dotyku podczas eksploracji zabawki.
2. Ciekawa i bogata kolorystyka oraz zróżnicowanie graficzne (różne kształty i wzory) rozwijają percepcję wzrokową.
3. Szelest etykiet oraz wewnętrzna grzechotka stymulują słuch.
4. Chwytanie małych etykietek ćwiczy koordynację wzrokowo – ruchową.
5. Uchwycenie małych etykietek wymaga precyzji ruchów, a podejmowanie takich prób ćwiczy tzw. chwyt pęsetkowy i sprawność manualną. Działania te rozwijają motorykę małą.
WZÓR Nr. 3
Pan Gryzak
Tekstylno - plastikowa zabawka o fantazyjnym kształcie i funkcji gryzaka.
Dystalne brzegi (rogi) oraz dodatkowe dwa boczne uchwyty zrobione są z dość elastycznego plastiku. Na powierzchni tych elementów wytłoczone są elementy (kółka, trójkąty, gwiazdki), czyniące ich powierzchnię nieco szorstką. Tłoczenia na półokrągłych bocznych elementach są dość wyraziste, ponieważ elementy te pełnią funkcję uchwytów i tak zróżnicowana faktura ma służyć stymulacji dotykowej (jest zbyt szorstka dla dziąseł dziecka).
Główka zawiera wyszyte elementy twarzy: oczy, nos, policzki i buzię oraz nazwę zabawki. Na czubku zabawki wszyta jest czerwona tekstylna pętelka, służąca do zawieszania jej.
Zabawka wypełniona jest „kuleczkowatym” tworzywem, a całość relatywnie ciężka, dająca odczucie ciężaru, co dostarcza dodatkowych bodźców kinestetycznych.
______________________________________________________________________________________________________________________
Funkcje zabawki
1. Zróżnicowanie faktur (plusz, plastik) i fantazyjny kształt pozwala na stymulację zmysłu dotyku podczas eksploracji zabawki. Na plastikowych częściach zabawki wytłoczone są różne wzorki, które dodatkowo dają ciekawe wrażenia dotykowe podczas chwytania zabawki i manipulowania nią. Dodatkowo zabawka wypełniona jest „kuleczkowatym” tworzywem, co wzmacnia wrażenia dotykowe.
2. Wypełniające tworzywo jest relatywnie ciężkie (w stosunku do wielkości zabawki), dzięki czemu daje wrażenie ciężaru podczas operowania zabawką, co jest dla dzieci ciekawym i ważnym doświadczeniem kinestetycznym.
3. Ciekawa i bogata kolorystyka oraz zróżnicowanie graficzne (różne kształty i wzory) rozwijają percepcję wzrokową.
4. Manipulowanie zabawką w celu włożenia jej odpowiednich części do buzi rozwija koordynację wzrokowo – ruchową i motorykę małą.
Do każdej z tych zabawek dołączona jest książeczka, płyta DVD Video i CD Audio (w jednym zestawie).
Książeczka zawiera krótki opis tych trzech postaci oraz teksty piosenek, które są prezentowane (w wersji video i audio) na płytach. Ilustracje książeczki swoją grafiką i kolorystyką nawiązują do tych postaci
i zawierają ich wierne portrety.
Płyta audio zawiera 6 utworów muzycznych. Trzy pierwsze to dziecięce piosenki o prostej aranżacji i instrumentarium (dominuje ksylofon i flet) o tekstach opisujących te postaci. Ciekawe jest, że teksty w zależności od formy gramatycznej i podmiotu (rodzaj męski lub żeński, liczba pojedyncza lub mnoga) śpiewa odpowiednia osoba lub grupa osób (dzieci). Teksty o męskich postaciach (Pan Metka i Pan Gryzak) śpiewa głos męski, a o Pani Szeleścik – żeński. Trzy kolejne utwory to instrumentalne wersje tych samych utworów.
Płyta DVD zawiera 4 części:
Moovie – animacje wszystkich trzech piosenek o tych postaciach.
Scene Selection – animacje wszystkich trzech piosenek o tych postaciach z możliwością wyboru jednej do odtworzenia.
Slide Show – pokaz zabawek K’s kids.
Learning Triangle – wyjaśnienie zasady „uczącego trójkąta K’s Kids” oraz odpowiadających im elementów rozwoju dziecka:
sfera fizyczna: zmysły, motoryka mała, motoryka duża;
sfera umysłowa: umiejętności / zdolności logiczne, artystyczne i językowe;
sfera społeczna: emocje, komunikacja, samoocena (obraz siebie).
|
Funkcje płyt Audio i Video
Zachęcając dziecko do śledzenia utworów rozwijają uwagę dziecka.
Dziecko mimowolnie zapamiętując treść utworów rozwija pamięć.
Adekwatna do możliwości percepcyjnych dziecka aranżacja muzyczna utworów rozwija percepcję słuchową oraz podstawowe umiejętności rytmiczne (kojarzenie ruchu ciała ze słyszanym dźwiękiem).
Adekwatna do możliwości percepcyjnych dziecka aranżacja wizualna utworów rozwija percepcję wzrokową.
Dziecko próbując kojarzyć postać z treścią piosenki (początkowo odbywa się to przy pomocy dorosłego) rozwija myślenie.
Przyswajając sobie treść piosenek i próbując je powtarzać dziecko rozwija swoje umiejętności językowe.
Płyta DVD zawiera wiele ważnych informacji na temat rozwoju psychicznego dziecka, które mogą być dobrym uzupełnieniem wiedzy rodziców.
Wiek użytkownika został prawidłowo określony na 0m+.
Zaznaczyć jednak należy, że w przypadku noworodków zabawki te mogą być używane jedynie jako ciekawy bodziec wzrokowy (w tym celu zabawki wyposażone są w zawieszki, żeby umocować je w miejscu dostępnym wzrokowo dziecku). Zgodnie z ich faktycznym przeznaczeniem mogą używać je dzieci od około 5 m.ż. (gdy mogą przyjmować pozycję siedzącą samodzielną lub z podparciem).
|
__________________________________________
Kupuj bezpieczne i sprawdzone zabawki !!!!
_________________________________________________________________________
Kupuj bezpieczne i sprawdzone zabawki !!! GRATIS
1. Ubezpieczenie wysyłki kurierem na 5000zł. 2. Praktyczne e-poradniki (poradniki wysyłamy drogą elektroniczną)
|