|
|
|
|
Do wylicytowanej ceny należy doliczyć koszt przesyłki:
(miejsce na cennik)
(miejsce na cennik)
Odbiór osobisty:
KRAINA DZIECKA Koszalińska 23A 10.00-16.00 Pon-Pt 10.00-14.00 Sobota
WYSYŁKA ZA POBRANIEM OD 10 KOMENTARZY POZYTYWNYCH
|
|
|
|
|
Pieniążki proszę przelewać tylko i wyłącznie na ten nr konta:
50 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 440573
Więcej o regulaminie na:
|
|
|
|
|
PAN GRYZAK
Tekstylno - plastikowa zabawka o fantazyjnym kształcie bliżej nie określonej postaci i funkcji gryzaka. Dystalne brzegi (rogi) oraz dodatkowe dwa boczne uchwyty zrobione są z dość elastycznego plastiku. Na powierzchni tych elementów wytłoczone są elementy (kółka, trójkąty, gwiazdki), czyniące ich powierzchnię nieco szorstką. Tłoczenia na półokrągłych bocznych elementach są dość wyraziste, ponieważ elementy te pełnią funkcję uchwytów i tak zróżnicowana faktura ma służyć stymulacji dotykowej (jest zbyt szorstka dla dziąseł dziecka).
Główka zawiera wyszyte elementy twarzy: oczy, nos, policzki i buzię oraz nazwę zabawki. Na czubku zabawki wszyta jest czerwona tekstylna pętelka, służąca do zawieszania jej. Zabawka wypełniona jest „kuleczkowatym” tworzywem, a całość relatywnie ciężka, dająca odczucie ciężaru, co dostarcza dodatkowych bodźców kinestetycznych.
Wątpliwości budzi estetyka szwów (a dokładnie ich zakończeń), którymi przymocowane są plastikowe części do korpusu zabawki. W trakcie atestacji uległy one minimalnemu nadpruciu. Z uwagi jednak na podwójne zabezpieczenie (zszycie tkaniny i naszycie plastikowych aplikacji) wydaje się, że nie będzie to stanowiło zagrożenia dla bezpieczeństwa dziecka (małe prawdopodobieństwo dezintegracji zabawki) a jedynie problem estetyczny.
Opis katalogowy zabawki zawiera informację o tym, że dziecko może gryźć zabawkę w celu odreagowania stresów i frustracji. W naszej kulturze taki sposób radzenia sobie z negatywnymi emocjami przez dzieci jest zazwyczaj trudny do zaakceptowania przez rodziców, dlatego raczej będą tę zabawkę wykorzystywać jako gryzak dla ząbkującego dziecka niż jako „gryzaczek dla nerwuska”.
Funkcje płyt Audio i Video
Zachęcając dziecko do śledzenia utworów rozwijają uwagę dziecka.
Dziecko mimowolnie zapamiętując treść utworów rozwija pamięć.
Adekwatna do możliwości percepcyjnych dziecka aranżacja muzyczna utworów rozwija percepcję słuchową oraz podstawowe umiejętności rytmiczne (kojarzenie ruchu ciała ze słyszanym dźwiękiem).
Adekwatna do możliwości percepcyjnych dziecka aranżacja wizualna utworów rozwija percepcję wzrokową.
Dziecko próbując kojarzyć postać z treścią piosenki (początkowo odbywa się to przy pomocy dorosłego) rozwija myślenie.
Przyswajając sobie treść piosenek i próbując je powtarzać dziecko rozwija swoje umiejętności językowe.
Płyta DVD zawiera wiele ważnych informacji na temat rozwoju psychicznego dziecka, które mogą być dobrym uzupełnieniem wiedzy rodziców.
Wiek użytkownika został prawidłowo określony na 0m+. Zaznaczyć jednak należy, że w przypadku noworodków zabawki te mogą być używane jedynie jako ciekawy bodziec wzrokowy (w tym celu zabawki wyposażone są w zawieszki, żeby umocować je w miejscu dostępnym wzrokowo dziecku). Zgodnie z ich faktycznym przeznaczeniem mogą używać je dzieci od około 5 m.ż. (gdy mogą przyjmować pozycję siedzącą samodzielną lub z podparciem).
|
|