Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kryzys i przetrwanie w marketingu Nowakowski

11-03-2012, 13:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2114570396
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 07:35:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kryzys i przetrwanie w marketingu
Autor:
Marcin Nowakowski , Magdalena Rzemieniak
Wydawnictwo:Difin , Listopad 2003
Liczba stron:172
Wymiary:160 x 230 mm

W książce skoncentrowano uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie. Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusja o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach, przed jakimi stoi przedsiębiorstwo.

W końcowej części publikacji sporo miejsca poświecono marketingowym koncepcjom i strategiom przetrwania. Realizacja strategii przetrwania jest trudna, na ich drodze piętrzą się rozmaite przeszkody, ale jest odpowiednia na zagrożenia, z którymi przedsiębiorstwo w jego normalnym rozwoju zmierza się wielokrotnie. Dla kondycji zarządzania ważne jest, w jaki sposób przedsiębiorstwa przetrwa kryzysy i jak wpłynęło to na ukształtowanie postaw proprzedsiębiorczych.