DIGNITY ZWT - 388
Krótkofalówki Dignity ZWT-388 to skuteczne narzędzia do łączności radiowej zarówno dla osoby prywatnej, firmy jak i instytucji. Krótkofalówki oferowane na tej aukcji mogą być używane bez zezwolenia. Prezentowane poniżej krótkofalówki można wykorzystywać poczynając od zabaw z dziećmi, na wycieczkach, w firmach ochrony, lub przy organizacji dużych imprez masowych na obiektach sportowych i w terenie otwartym. Dignity ZWT-388 to doskonały radiotelefon z maksymalnie uproszczoną obsługą, zachowujący jednocześnie wszystkie zalety i możliwości radiotelefonów wyższej klasy. Jego niewielka waga i wymiary powodują, że nie przeszkadza przy pracy. Wyposażony jest w czytelny wyświetlacz. Dzięki wyposażeniu w gniazdo jack 2,5 mm urządzenie może być używane z innymi przyrządami, takimi jak zewnętrzny zestaw słuchawkowy. Wbudowana latarka pozwoli zawsze odnaleźć drogę w ciemności Zaczep na pasek z możliwością demontażu
Dane techniczne:
ZASIĘG DO 5 KM 20 KANAŁÓW PODŚWIETLENIE SYGNAŁ KOŃCZĄCY NADAWANIE 5 MELODII DZWONKÓW DŹWIĘK KLAWISZY FUNKCJA AUTOMATYCZNEGO WYCISZANIA-ELIMINACJA FAL I NIEPOTRZEBNEGO HAŁASU WSKAŹNIK SŁABEJ BATERII AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE BATERII ZEWNĘTRZNY GŁOŚNIK/MIKROFON/ŁADOWARKA WBUDOWANA LATARKA ZASILANIE 4 X BATERIE AAA(NIE MA W ZESTAWIE)
Dane kontaktowe:
E-mail: [zasłonięte]@gmail.com Tel: 535-[zasłonięte]-765
|
FIRMA HANDLOWA USŁUGOWA FROGGER 37-100 ŁAŃCUT PIEKARSKA 3DNI OTWARCIA PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 10:00-17:00 mobile: 535-[zasłonięte]-765Preferowany kontakt e-mail : [zasłonięte]@gmail.com
Bank PKO
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FROGGER 37-100 ŁAŃCUT PIEKARSKA 3
42 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]3910002 [zasłonięte] 010885
KSIĘGUJEMY WPŁAT DWA RAZY W CIĄGU DNIA
Najczęściej zadawane pytania ? 1. Co powinien zawierać tytuł przelewu ? Odp.: Nick oraz nr aukcji. 2. Jakim dostawcą jest wysyłana paczka? Odp.: Towar wysyłany jest Kurierem DPD/K-EX lub Siódemka 3. Czy mogę zapłacić za paczkę przy odbiorze ? Odp.: Nie , wysyłamy towar tylko po przelewie. 4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ? Odp. Tak. W terminie 10 dniowym od otrzymania paczki z produktem wraz z wypełnioną kartą reklamacyjną oraz paragonem. 5. Jak realizowana jest wysyłka w przypadku zwrotu towaru Odp.W przypadku zwrotu Kupujący realizuje przesyłkę na swój koszt. 6. Jak realizowana jest reklamacja towaru? Odp. W przypadku reklamacji Klient pokrywa koszt przesyłki do Sprzedawcy. FHU Frogger opłaca transport towaru do Klienta. 7. Jakie są możliwości zapłaty za towar ? Odp.: Normalny przelew, płacę z allegro. 8. Dlaczego korzystając z opcji "Płacę z Allegro" wyświetla mi się inny nr konta niż podany w aukcji? Odp.: Ponieważ pieniądze najpierw przelewane są na konto allegro, a dopiero później na nasze konto. 9. Czy jest możliwość śledzenia paczki ? Odp.: Tak. Isnieje taka możliwość. Monitorowanie paczki na stronie DPD www.dpd.com.pl 10. Kiedy towar jest wysyłany ? Odp.: Następnego dnia, lub tego samego po zaksięgowaniu wpłaty. 11. Nie dostałem instrukcji, czy mogę ją otrzymać? Odp.: Tak, wystarczy napisać e-maila z taką informacją lub zadzwonić do nas. 12. Mam kilka pytań, a telefon kontaktowy nie odpowiada. Co robić ? Odp.: Proszę napisać e-mail'a lub sms'a. W przeciągu 24 godzin odpowiemy na nie.
|