|
DIGNITY ZWT - 388
Krótkofalówki Dignity ZWT-388 to skuteczne narzędzia do łączności radiowej zarówno dla osoby prywatnej, firmy jak i instytucji. Krótkofalówki oferowane na tej aukcji mogą być używane bez zezwolenia.
Prezentowane poniżej krótkofalówki można wykorzystywać poczynając od zabaw z dziećmi, na wycieczkach, w firmach ochrony, lub przy organizacji dużych imprez masowych na obiektach sportowych i w terenie otwartym.
Dignity ZWT-388 to doskonały radiotelefon z maksymalnie uproszczoną obsługą, zachowujący jednocześnie wszystkie zalety i możliwości radiotelefonów wyższej klasy. Jego niewielka waga i wymiary powodują, że nie przeszkadza przy pracy. Wyposażony jest w czytelny wyświetlacz.
Dzięki wyposażeniu w gniazdo jack 2,5 mm urządzenie może być używane z innymi przyrządami, takimi jak zewnętrzny zestaw słuchawkowy.
Wbudowana latarka pozwoli zawsze odnaleźć drogę w ciemności
Zaczep na pasek z możliwością demontażu
Dane techniczne:
ZASIĘG DO 5 KM
20 KANAŁÓW
PODŚWIETLENIE
SYGNAŁ KOŃCZĄCY NADAWANIE
5 MELODII DZWONKÓW
DŹWIĘK KLAWISZY
FUNKCJA AUTOMATYCZNEGO WYCISZANIA-ELIMINACJA
FAL I NIEPOTRZEBNEGO HAŁASU
WSKAŹNIK SŁABEJ BATERII
AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE BATERII
ZEWNĘTRZNY GŁOŚNIK/MIKROFON/ŁADOWARKA
WBUDOWANA LATARKA
ZASILANIE 4 X BATERIE AAA(NIE MA W ZESTAWIE)
Dane kontaktowe:
E-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Tel: 535-[zasłonięte]-765
|
FIRMA HANDLOWA USŁUGOWA
FROGGER
37-100 ŁAŃCUT
PIEKARSKA 3
DNI OTWARCIA
PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
10:00-17:00
mobile:
535-[zasłonięte]-765
Preferowany kontakt e-mail :
[zasłonięte]@gmail.com
Bank PKO
FIRMA
HANDLOWO-USŁUGOWA FROGGER
37-100 ŁAŃCUT
PIEKARSKA 3
42 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]3910002 [zasłonięte] 010885
KSIĘGUJEMY WPŁAT DWA RAZY W CIĄGU DNIA
Najczęściej zadawane pytania ?
1. Co powinien zawierać tytuł przelewu ?
Odp.: Nick oraz nr aukcji.
2. Jakim dostawcą jest wysyłana paczka?
Odp.: Towar wysyłany jest Kurierem DPD/K-EX lub Siódemka
3. Czy mogę zapłacić za paczkę przy odbiorze ?
Odp.: Nie , wysyłamy towar tylko po przelewie.
4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?
Odp. Tak. W terminie 10 dniowym od otrzymania paczki z produktem wraz z wypełnioną kartą reklamacyjną oraz paragonem.
5. Jak realizowana jest wysyłka w przypadku zwrotu towaru
Odp.W przypadku zwrotu Kupujący realizuje przesyłkę na swój koszt.
6. Jak realizowana jest reklamacja towaru?
Odp. W przypadku reklamacji Klient pokrywa koszt przesyłki do Sprzedawcy. FHU Frogger opłaca transport towaru do Klienta.
7. Jakie są możliwości zapłaty za towar ?
Odp.: Normalny przelew, płacę z allegro.
8. Dlaczego korzystając z opcji "Płacę z Allegro" wyświetla mi się inny nr konta niż podany w aukcji?
Odp.: Ponieważ pieniądze najpierw przelewane są na konto allegro, a dopiero później na nasze konto.
9. Czy jest możliwość śledzenia paczki ?
Odp.: Tak. Isnieje taka możliwość. Monitorowanie paczki na stronie DPD www.dpd.com.pl
10. Kiedy towar jest wysyłany ?
Odp.: Następnego dnia, lub tego samego po zaksięgowaniu wpłaty.
11. Nie dostałem instrukcji, czy mogę ją otrzymać?
Odp.: Tak, wystarczy napisać e-maila z taką informacją lub zadzwonić do nas.
12. Mam kilka pytań, a telefon kontaktowy nie odpowiada. Co robić ?
Odp.: Proszę napisać e-mail'a lub sms'a. W przeciągu 24 godzin odpowiemy na nie.
|