Po zakupie klient otrzymuje
wiadomość z podsumowaniem zakupu/ów: ilość produktów,cenę produktów,koszt
przesyłki,dane do przelewu.
Dodatkowo w wiadomości
przesyłamy link do strony "STATUSU REALIZACJI
TRANSAKCJI"
Klient ma możliwość z własnego
komputera sprawdzania na bieżącą na jakim etapie jest realizowane jego
zamówienie,np.:kiedy nastąpiła wpłata,kiedy wysłano
przesyłkę.
Wszystko przedstawione w bardzo
czytelny sposób.
Na każdym etapie transakcji
klient jest informowany wiadomością e-mail o aktualnych zdarzeniach
związanych z jego zamówieniem.
Jeżeli przesyłka zostanie nadana
klient otrzymuje wiadomość z numerem przesyłki oraz linkiem do strony
śledzenia paczki (opcja nie dotyczy listów
poleconych)
ZWROTY
Kupujący ma prawo do odstąpienia
od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od jego
otrzymania,pod warunkiem,że zwracany towar jest:nieużywany, nienaruszony,w
oryginalnym opakowaniu.
Koszty przesyłki zwrotnej
pokrywa kupujący.
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji kupujący
odsyła towar na własny koszt.
W przypadku zwrotu pieniędzy,nie
zwracamy kosztów przesyłki.
WARUNKI
REKLAMACJI
Warunkiem uznania reklamacji
jest
protokół szkody wypisany przy
kurierze.Prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie opakowania oraz
zawartości przesyłki.W przypadku braku protokołu szkody nie uznamy
reklamacji.