Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Krishnan M. S. - Nowa era innowacji

17-05-2014, 3:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248913123
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 03:03:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Krishnan M. S. - Nowa era innowacji
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11619
Wymiar: 16.8x23.6cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2010
Autor: Krishnan M. S.
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: The New Age of Innovation. Driving Cocreated Value Trough Global Networks.
Autorzy książki proponują oryginalne podejście do zarządzania przedsiębiorstwami w nowym otoczeniu konkurencyjnym, w erze globalizacji i dynamicznego rozwoju technologii informatycznych. Koncentrują się na sposobie tworzenia strategicznego kapitału firm opartego na innowacjach, powstających dzięki wykorzystywaniu zasobów globalnych oraz współtworzeniu wartości przez klientów. Przedstawiają nowy model innowacji, nazywając go nowym gmachem innowacji. Jest to kolejny model w naukach o zarządzaniu, wpisujący się w takie przełomowe koncepcje zarządzania, jak piąta dyscyplina, czy strategia błękitnego oceanu. Jego zaletą jest logiczna konstrukcja oraz prostota, co niewątpliwie zwiększa jego przydatność w praktyce.

Teoretyczne rozważania Autorzy wspierają licznymi przykładami firm z różnych branż, w tym wielkich korporacji ponadnarodowych. Opisują m.in. takie przedsięwzięcia, jak iGoogle, Facebook czy MySpace.

Książka jest adresowana do:
- kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla, zwłaszcza osób kierujących działami B+R,
- słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny szeroko rozumianego zarządzania,
- studentów, doktorantów, kadry akademickiej,
- przedsiębiorców.
Zobacz także...