Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 2: Konteksty

28-02-2012, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2029466593
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:08:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 2: Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne
Beata Komorowska, red. Krystyna Chałas

Kreowanie tożsamości szkoły. Tom 2: Konteksty historyczne, społeczno-kulturowe, edukacyjne
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-897-6
  • liczba stron: 608
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Spis treści:
    Wprowadzenie (Krystyna Chałas)
    I. Historyczne i społeczno-kulturowe uwarunkowania tożsamości szkoły
    Mieczysław Rusiecki
    Uwarunkowania tożsamości szkół jezuickich w XVI-XVII wieku
    Ks. Edward Walewander
    Tożsamość szkoły w nauczaniu Kościoła na Lubelszczyźnie w okresie międzywojennym
    Aldona Zakrzewska
    Ideologiczne uwarunkowania tożsamości szkoły w Drugiej Rzeczypospolitej
    Edyta Sadowska
    Tożsamość polskiej szkoły w krajach pozaeuropejskich (lata 1[zasłonięte]940-19)
    Elżbieta Gorloff
    Organizacja szkolnictwa ogólnokształcącego na Pomorzu Środkowym w latach 1[zasłonięte]945-19 i jej determinanty
    Elżbieta Dolata
    Rola ruchu higienicznego w kształtowaniu tożsamości szkoły galicyjskiej w okresie autonomicznym
    Bronisława Kulka
    Tożsamość szkoły - między dawnymi a nowymi laty
    Teresa Maresz
    Edukacja historyczna we współczesnej szkole polskiej a kształtowanie tożsamości narodowej i regionalnej
    Klaudia Węc
    Kształtowanie tożsamości w dobie "kultury narcyzmu"
    Jan T. Mróz
    Społeczno-kulturowe uwarunkowania tożsamości szkoły - wczoraj, dziś' i jutro
    Edyta Wolter
    Tradycja kulturowa w procesie kreowania edukacyjnej tożsamości
    Krystyna Ferenz
    Szkoła jako instytucja w społeczności lokalnej
    Elżbieta Gaweł-Luty
    Edukacja wobec kreowania tożsamości jednostki
    Anna Karpińska
    Szkoła niejedno ma imię
    Waldemar Furmanek
    Wychowanie do wartości drogą budowania tożsamości szkoły
    Anna Gomóła
    Polak w rosyjskiej szkole - analiza pewnego przypadku
    Tadeusz Bąk
    Subkultura młodzieżowa jako droga do tożsamości
    Wioletta Szymczak
    Przygotowanie do uczestnictwa jako istotne zadanie szkoły
    Ewa Tłuczek-Tadla
    Zaufanie społeczne a kultura zaufania w szkole
    Jan Zowczak
    Motywy wyboru zawodu nauczycielskiego w warunkach polskiej transformacji - perspektywa socjologiczna
    Ewelina Swidrak
    Tożsamość społeczna uczniów - korzyści i zagrożenia
    Marian Kopczewski
    Rola autorytetu w kształtowaniu tożsamości nauczyciela
    Tadeusz Wolan
    Kształtowanie tożsamości osobistej uczniów w warunkach zmiany edukacyjnej (pedagogiczne reminiscencje)
    II. Tożsamość szkoły i jej podmiotów - wzajemne zależności
    Sławomir Pasikowski
    Dystans od Ja jako wskaźnik dynamiki identyfikacji ze szkołą u przyszłych nauczycieli
    Monika Szpringer, Grażyna Nowak-Starz, Małgorzata Markowska
    Rola pedagoga w kreowaniu rzeczywistości profilaktyczno-wychowawczej szkoły
    Beata Komorowska
    Problemy tożsamościowe ucznia w wieku gimnazjalnym
    Marta Buk-Cegiełka
    Sytuacje edukacyjne w nauczaniu zintegrowanym stwarzające szanse kreowania tożsamości postkonwencjonalnej
    Jacek Tendej
    Troska o tożsamość wspólnoty szkolnej na przykładzie projektu "Radosna Nowina 2000"
    Mariusz Sniadkowski
    Animacja kulturalna ogniwem kreowania tożsamości szkoły
    Magdalena Wasylewicz
    Rola szkoły w kształceniu umiejętności odczytywania komunikatów wizualnych
    III. Kreowanie tożsamości szkoły w świetle integracji teorii z praktyką
    Czesław Banach
    O celach, zadaniach i oczekiwaniach wobec polskiej szkoły
    Wojciech Kojs
    Niektóre wyznaczniki przemian szkoły współczesnej
    Krzysztof Kraszewski
    Oczekiwania wobec szkoły rodziców dzieci sześcioletnich
    Marian Zdzisław Stepulak
    Tożsamość szkoły w kontekście relacji interpersonalnych uczeń - nauczyciel
    Beata A. Orłowska
    Tożsamość a emancypacja (dwa słowa - dwa światy?)
    Agnieszka Łagoda
    Tożsamość transgresyjna jako kategoria pedagogiczna - o misji wychowania człowieka "przekraczającego siebie" w rzeczywistości edukacyjnej
    Justyna Kurtyka-Chałas
    Kryzys tożsamości młodzieży - perspektywa psychologiczna
    Grzegorz Piekarski
    Aktywność (pro)społeczna jako (nie)redukowalny element tożsamości ucznia
    Beata Ecler-Nocoń
    Tożsamość płciowa a wychowanie w szkole
    Agata Popławska
    Kreowanie tożsamości ucznia gimnazjum
    Katarzyna Wereszczyriska
    Kształtowanie tożsamości młodzieży w procesie edukacji gimnazjalnej
    Danuta Opozda
    Uczeń w domu: uczestnictwo szkoły w rodzinie wymiarem jej tożsamości
    Ewa Murawska
    Kategoria tożsamości w dyskursie pedeutologicznym (poszukiwanie utraconej tożsamości czy jej konstytuowanie się?)
    Beata Fedyn, Ilona Gembalczyk
    Tożsamość szkolnego procesu wychowania zdrowotnego
    Krystyna Piosik
    Wprowadzanie uczniów w świat nauki jako zadanie edukacji w gimnazjum
    Irena Skwarek
    Wprowadzanie uczniów w świat kultury i sztuki jako cel edukacyjny gimnazjum
    Mariusz Zwoliński
    Wprowadzenie uczniów w świat kultury i sztuki na przykładzie wiejskiego gimnazjum w Mstowie w woj. śląskim
    Miriam Uhrinova
    Stosowanie elementów wychowania regionalnego w procesie edukacyjnym dzieci w wieku przedszkolnym
    IV. Tożsamość a problem niepełnosprawności
    Ilona Gembalczyk, Beata Fedyn
    Edukacja zdrowotna w kreowaniu tożsamości szkoły
    Alicja Olszak
    Postawy nauczycieli wobec integracji kształcenia osób niepełnosprawnych
    Elżbieta Wojtaszek
    Wspieranie osób niepełnosprawnych w kształtowaniu tożsamości osobowej i społecznej
    Urszula Kaźmierczak, Irena Bułatowicz, Agnieszka Radzyminska
    Tożsamość dziecka niepełnosprawnego w szkole
    V. Tożsamość szkoły katolickiej i szkoły wyższej
    Adam Maj
    Wartości religijne konstytuujące tożsamość szkoły katolickiej
    Andrzej Łuczyński
    Tożsamość szkoły salezjańskiej
    Andrzej Rozmus, Jarosław Swida
    Tożsamość współczesnej szkoły wyższej - między kulturą akademicką a kulturą biznesu
    Ewa Czerwińska
    Tożsamość nauczyciela akademickiego w aspekcie planowania pracy dydaktycznej
    Noty o autorach
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa