Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KREOWANIE SILNEJ MARKI - DĘBSKI - WYS. 0 ZŁ

12-03-2012, 1:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik progmar
numer aukcji: 2115786343
Miejscowość Katowice
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 21:47:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




WAŻNE

Przed zakupem zapoznaj się z warunkami sprzedaży opisanymi na stronie omnie

Opis przedmiotu

Maciej Dębski
Kreowanie silnej marki - seria: Marketing bez tajemnic

Warszawa 2009, wydanie I
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1795-9
liczba stron: 140


Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie.
Poradniki są adresowane do menedżerów, kadry kierowniczej, pracowników pionów marketingowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:
czym są marka i produkt markowy,
znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,
wartość marki i kapitał marki,
budowanie silnej marki, model architektury marek,
wizerunek marki i jego kształtowanie,
rolę marek dla polskich konsumentów,
błędy w zarządzaniu marką,
polskość marek.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Zdefiniowanie istoty marki
Pojęcie marki
Marka a terminy pokrewne
Marka a produkt
Produkt markowy i jego przymioty

Rozdział 2. Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa
Funkcje marki
Korzyści silnej marki
Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej

Rozdział 3. Kapitał marki
Szacunki najcenniejszych marek
Wartość marki a koncepcja kapitału marki
Świadomość i wizerunek marki
Postrzegana jakość marki
Lojalność wobec marki
Budowanie kapitału marki
Obliczanie wartości marki

Rozdział 4. Budowanie silnej marki
Kształtowanie strategii marki w ujęciu procesowym
Marki prywatne
System zarządzania marką
Stosunek do marki
Mierzenie i obserwacja determinant marki
Bieżące decyzje dotyczące kreowania marki

Rozdział 5. Kształtowanie architektury marek
Istota koncepcji architektury marek
Nazwa marki
Architektura marek a wybór strategii pozycjonowania
Model architektury marek D. Aakera i E. Joachimsthalera
Marki zbiorowe
Marki indywidualne
Marki wsparte i submarki
Architektura marek a strategie przedsiębiorstwa w układzie rozwój produktu-rozwój marki
Strategia rozszerzania marki a strategia tworzenia marek indywidualnych
Zalety i wady strategii rozszerzania marki
Strategia rozszerzania a architektura marek

Rozdział 6. Wizerunek marki i jego kształtowanie
Tożsamość a wizerunek marki
Elementy tożsamości marki
Zarządzanie tożsamością marki
Wizerunek marki
Wizerunek marki w koncepcji architektury marek

Rozdział 7. Marka jako szansa dla przedsiębiorstw w Polsce
Specyfika polskich konsumentów
Znaczenie marek dla polskich konsumentów
Znaczenie marek i zarządzania nimi w polskich przedsiębiorstwach
Błędy w zarządzaniu markami w Polsce

Rozdział 8. Polskość marek
Potencjalne kryteria polskości marek
Określenie polskości marek

Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne

*Opis zaczerpnięty ze strony wydawnictwa.

Gwarancja

Sprzedawane przez nas książki są nowe, w większości ofoliowane. W przypadku błędów drukarskich (np. brak stron, stony źle zszyte) wadliwe książki wymieniamy na nowe bez dodatkowych opłat. W przypadku gdy pozycje nie są już dostępne zwracamy pieniądze.

Promocje

  • Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
  • W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub bardzo mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !! Szczegóły w opisie aukcji.
  • Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie we wszystkie dni robocze
  • Przesyłki pocztowe realizujemy dwa razy w tygodniu.
  • W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej dwóch książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry)
  • W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej trzech książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis i rabat na każdą książkę w wysokości 4,00 zł !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry pod warunkiem samodzielnego odliczenia rabatu od kwoty przelewu)
  • UWAGA: Pozycje składające się z dwóch i więcej tomów sprzedawane na jednej aukcji traktowane są jako jedna książka. 
  • Zakupy dokonane z różnych naszych kont na Allegro nie podlegają łączeniu.
  • Jednorazowa dopłata do przesyłki pobraniowej 10,00 zł niezależnie od ilości zakupionych pozycji.
  • Przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem.

Oferta

Posiadamy ofertę z wielu różnych wydawnictw. Sprawdź naszą ofertę na allegro.

Dodatkowo posiadamy także podręczniki niezbędne do egzaminów państwowych LEP i L-DEP.

Referencje

Mamy status Supersprzedawca. Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów !!

Zaufało nam już ponad 10.000 Klientów dołącz do ich grona, postaw na szybkość i niezawodność !!

Sprawdź nasze komentarze !!

Nasz adres

PROGMAR

 

Biuro:

ul. Sołtysia 60u

40-748 Katowice

 

Magazyn:

ul. Zielona 24

41-500 Chorzów

 

Kliknij aby przejść do mapy

Płatność

  • Płacę z Allegro
  • Płatność przy odbiorze towaru od kuriera
  • Płatność gotówką w magazynie
  • Przelewem na konto:
    Alior Bank
    65 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 124115

Faktury

Wystawiamy faktury VAT. 

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Wysyłka

  • Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
  • W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !!
  • Przesyłki kurierskie realizujemy codziennie, ksiażki wysyłane Pocztą Polską wysyłamy dwa razy w tygodniu !!

 

Logo 7

Logo Poczta

 

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy w Chorzowie

lub w Katowicach 

tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Kontakt

tel. 693 [zasłonięte] 59 49

tel. 601 [zasłonięte] 48 66

 

23[zasłonięte]167

[zasłonięte]14746

 

Skype:

Ksiazki-Medyczne.eu

 

Mój stan

 

e-mail:

email

Śledzenie Transakcji

Po zakupie towaru będą Państwo na bieżąco informowani o stanie transakcji przy pomocy wiadomości e-mail.

 



GALERIA progmar  -  W Y B R A N E    O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
 Net_Studio
?