WAŻNE
Przed zakupem zapoznaj się z warunkami sprzedaży opisanymi na stronie
Opis przedmiotu
Maciej Dębski Kreowanie silnej marki - seria: Marketing bez tajemnic
Warszawa 2009, wydanie I ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1795-9 liczba stron: 140
Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie. Poradniki są adresowane do menedżerów, kadry kierowniczej, pracowników pionów marketingowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Kreowanie silnej marki pokazuje: czym są marka i produkt markowy, znaczenie marki dla przedsiębiorstwa, wartość marki i kapitał marki, budowanie silnej marki, model architektury marek, wizerunek marki i jego kształtowanie, rolę marek dla polskich konsumentów, błędy w zarządzaniu marką, polskość marek.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Zdefiniowanie istoty marki Pojęcie marki Marka a terminy pokrewne Marka a produkt Produkt markowy i jego przymioty
Rozdział 2. Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa Funkcje marki Korzyści silnej marki Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej
Rozdział 3. Kapitał marki Szacunki najcenniejszych marek Wartość marki a koncepcja kapitału marki Świadomość i wizerunek marki Postrzegana jakość marki Lojalność wobec marki Budowanie kapitału marki Obliczanie wartości marki
Rozdział 4. Budowanie silnej marki Kształtowanie strategii marki w ujęciu procesowym Marki prywatne System zarządzania marką Stosunek do marki Mierzenie i obserwacja determinant marki Bieżące decyzje dotyczące kreowania marki
Rozdział 5. Kształtowanie architektury marek Istota koncepcji architektury marek Nazwa marki Architektura marek a wybór strategii pozycjonowania Model architektury marek D. Aakera i E. Joachimsthalera Marki zbiorowe Marki indywidualne Marki wsparte i submarki Architektura marek a strategie przedsiębiorstwa w układzie rozwój produktu-rozwój marki Strategia rozszerzania marki a strategia tworzenia marek indywidualnych Zalety i wady strategii rozszerzania marki Strategia rozszerzania a architektura marek
Rozdział 6. Wizerunek marki i jego kształtowanie Tożsamość a wizerunek marki Elementy tożsamości marki Zarządzanie tożsamością marki Wizerunek marki Wizerunek marki w koncepcji architektury marek
Rozdział 7. Marka jako szansa dla przedsiębiorstw w Polsce Specyfika polskich konsumentów Znaczenie marek dla polskich konsumentów Znaczenie marek i zarządzania nimi w polskich przedsiębiorstwach Błędy w zarządzaniu markami w Polsce
Rozdział 8. Polskość marek Potencjalne kryteria polskości marek Określenie polskości marek
Słownik użytecznych terminów Wybrane pozycje bibliograficzne
*Opis zaczerpnięty ze strony wydawnictwa.
Gwarancja
Sprzedawane przez nas książki są nowe, w większości ofoliowane. W przypadku błędów drukarskich (np. brak stron, stony źle zszyte) wadliwe książki wymieniamy na nowe bez dodatkowych opłat. W przypadku gdy pozycje nie są już dostępne zwracamy pieniądze.
Promocje
- Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
- W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub bardzo mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !! Szczegóły w opisie aukcji.
- Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie we wszystkie dni robocze
- Przesyłki pocztowe realizujemy dwa razy w tygodniu.
- W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej dwóch książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry)
- W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej trzech książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis i rabat na każdą książkę w wysokości 4,00 zł !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry pod warunkiem samodzielnego odliczenia rabatu od kwoty przelewu)
- UWAGA: Pozycje składające się z dwóch i więcej tomów sprzedawane na jednej aukcji traktowane są jako jedna książka.
- Zakupy dokonane z różnych naszych kont na Allegro nie podlegają łączeniu.
- Jednorazowa dopłata do przesyłki pobraniowej 10,00 zł niezależnie od ilości zakupionych pozycji.
- Przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem.
Oferta
Posiadamy ofertę z wielu różnych wydawnictw. Sprawdź naszą ofertę na allegro.
Dodatkowo posiadamy także podręczniki niezbędne do egzaminów państwowych LEP i L-DEP.
Referencje
Mamy status . Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów !!
Zaufało nam już ponad 10.000 Klientów dołącz do ich grona, postaw na szybkość i niezawodność !!
Sprawdź nasze komentarze !! |
Nasz adres
Biuro:
ul. Sołtysia 60u
40-748 Katowice
Magazyn:
ul. Zielona 24
41-500 Chorzów
Kliknij aby przejść do mapy
Płatność
- Płacę z Allegro
- Płatność przy odbiorze towaru od kuriera
- Płatność gotówką w magazynie
- Przelewem na konto:
Alior Bank 65 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 124115
Faktury
Wystawiamy faktury VAT.
Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Wysyłka
- Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
- W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !!
- Przesyłki kurierskie realizujemy codziennie, ksiażki wysyłane Pocztą Polską wysyłamy dwa razy w tygodniu !!
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy w Chorzowie
lub w Katowicach
tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Kontakt
tel. 693 [zasłonięte] 59 49
tel. 601 [zasłonięte] 48 66
23[zasłonięte]167
[zasłonięte]14746
Skype:
Ksiazki-Medyczne.eu
e-mail:
Śledzenie Transakcji
Po zakupie towaru będą Państwo na bieżąco informowani o stanie transakcji przy pomocy wiadomości e-mail. |