Książka nowa - zapraszam do zakupu!Polecam wszystkim pasjonatom marketingu sportowego - pozycja obowiązkowa!
Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi.
Nad wartością merytoryczną publikacji czuwali Prof. Dr hab. Henryk Mruk i Dr Marcin Chłodnicki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wśród redaktorów znaleźli się również Dr Krzysztof Gołata, Dr Piotr Kwiatek, Dr Jacek Masiota, Dr Robert Śliwowski, Konrad Klecha, Krzysztof Kropielnicki oraz Piotr Matecki.
SPIS TREŚCI
Przedmowa
Prof. dr hab. Henryk Mruk
I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie
Rynek sportowy a marka
Krzysztof Kropielnicki
Pozycjonowanie marki w sporcie
prof. dr hab. Henryk Mruk
Kształtowanie wizerunku marki sportowej
dr Marcin Chłodnicki
Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej
dr Krzysztof Gołata
Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego
dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki
Ochrona marki sportowej
dr Jacek Masiota, Konrad Klecha
Marki sportowe w obliczu globalizacji
dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki
II. Materiały dodatkowe
Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów?
Arkadiusz Żmudziński
Kreowanie marki sportowej w mediach
Michał Kober
Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki
Stanisław Pogorzelski
Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport
Wojciech Franczak
Kreowanie marki obiektu sportowego
Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing
Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska
Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG
Artur Grabowski
"Nowy" Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów
Marcin Dzedzej
Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich
dr Szymon Tarant
Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki
Wojciech Giergiel
Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006 a kreowanie marki w sporcie
Grażyna Rzepka
Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych - przyszłość czy teraźniejszość?