Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreowanie Marki w Sporcie - Henryk Mruk

28-02-2012, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik limonka88
numer aukcji: 2070693250
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 23:23:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kreowanie marki w sporcie
Książka używana, stan bardzo dobry, używałam do swojej pracy licencjackiej.
Kreowanie marki w sporcie
Autor: Henryk Mruk, Marcin Chłodnicki
Opis produktu Poznań 2008, wyd. 1., format 165 x 235, objętość 256 str., oprawa miękka Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi. Nad wartością merytoryczną publikacji czuwali Prof. Dr hab. Henryk Mruk i Dr Marcin Chłodnicki z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wśród redaktorów znaleźli się również Dr Krzysztof Gołata, Dr Piotr Kwiatek, Dr Jacek Masiota, Dr Robert Śliwowski, Konrad Klecha, Krzysztof Kropielnicki oraz Piotr Matecki. - Sport & Business Foundation od początku Dni Marketingu Sportowego wydaje publikacje książkowe dotyczące możliwości, jakie stwarza marketing sportowy w Polsce i zagranicą. Wierzymy, że "Kreowanie marki w sporcie" okaże się dla Czytelników kolejnym cennym kompendium wiedzy na temat aktualnych rozwiązań marketingowych w polskim sporcie – komentuje Krzysztof Kropielnicki, Wiceprezes Sport & Business Foundation.