Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KREOWANIE MARKI KORPORACYJNEJ - Daszkiewicz -WAW10

16-12-2014, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.90 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 4806367688
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-12-2014 17:53:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt




e-mail: 
[zasłonięte]@inteligencka.pl 
Prosimy w korespondencji podawać Nick z Allegro

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

arka_k_g na platformie Allegro

Księgarnia internetowa arka_k_g na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
 KREOWANIE MARKI KORPORACYJNEJ

Kupując akceptujesz regulamin sklepu znajdujący się na stronie "o mnie".

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

LISTY NIEPOLECONE (ZWYKŁE) NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ PRZEZ NAS WYSYŁANE W IMIENIU KLIENTA UPOWAŻNIAJĄCEGO NAS DO TEGO RODZAJU PRZESYŁKI ZAPŁATA = UPOWAŻNIENIU
Autor:     Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Wydawca:     Difin
ISBN:    [zasłonięte]978-8330-238-3
Data wydania:     2014
Liczba stron:     272/B5
 
Oprawa:     miękka

Cena detaliczna: 55,00

Opis: Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru. 

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PO 24.10.2014.

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.