Derek Day, Helen EdwardsKreowanie marek z pasją
Tytuł oryginału: Creating Passionbrands. Getting to the heart of branding
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2006
Rodzaj: podręcznik
ISBN: 83-7484-021-8
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: 248
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: - Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd.
- Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują.
- Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy.
- Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.