Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreowanie marek z pasją - wysyłkaGRATIS - NOWA 24h

26-06-2012, 23:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.99 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2356810378
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-06-2012 13:55:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Derek Day, Helen Edwards

Kreowanie marek z pasją

 

 

Tytuł oryginału: Creating Passionbrands. Getting to the heart of branding

Wydanie: 1

Rok publikacji: 2006

Rodzaj: podręcznik

ISBN: 83-7484-021-8

Okładka: miękka

Format: B5 (176 x 250 mm)

Liczba stron: 248

Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Stan: NOWA (prosto z magazynu)


W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym – sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: 

- Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd.

- Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują.

- Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy.

- Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.



Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.



Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

MSP Książki.