Opis książki: Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentówKreowanie marek z pasjąWyobraźnia marketingowa i punkt pasji
Podziękowania Wstęp Streszczenie Część I. Dlaczego? 1. Od zrozumienia do obsesji Marka uzależniona od konsumentów Czynniki decydujące o zwiększaniu się wpływu konsumentów Przekroczona granica Dać to, o co proszą 2. Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów Wartość prognostyczna BrandZTM Pierwszy symptom: coraz większe podobieństwo marek Drugi symptom: niekonsekwentny wizerunek marki i oferty Trzeci symptom: brak rzeczywistych innowacji i elementu zaskoczenia Czwarty symptom: coraz większa przepaść między ofertą a możliwościami marki Piąty symptom: pustka wewnątrz marki 3. Dlaczego marki potrzebują wiary Czym jest, a czym nie jest wiara marki Dwie marki, które rozpoczęły się od wiary Rola marek w wyrażaniu osobowości ,br> 4. Dlaczego wiara musi być manifestowana Camper, czyli wiara manifestowana na każdym kroku Opowieść o dwóch spółdzielniach Opowieść o banku, czyli "zysk z zasadami" Opowieść o sklepach, czyli "niczym niezmącona tragedia" 5. Kolejna marka - czy może marka z pasją? Cechy marki z pasją Marki z pasją w liczbach Alterglobaliści i punkty krytyczne, czyli nadchodzący kryzys marek Intelektualne wyzwanie dla marek Instynktowne wyzwanie dla marek Koniec początku Część II. Jak? 6. Kreowanie marek z pasją: początek podróży Opis metody Dlaczego właśnie taka metoda Trampolina marki Początek: zespół, czas, wskazówki Przykład: stworzenie odpowiedniego zespołu dla TUC Na którym poziomie pracować Rogi modelu 7. Pierwszy róg: ideologia Cel analizy Wynik analizy Narzędzia, techniki, wskazówki 8. Drugi róg: możliwości Cel analizy Wynik analizy Narzędzia, techniki, wskazówki 9. Trzeci róg: konsumenci Cel analizy Wynik analizy Narzędzia, techniki, wskazówki 10. Czwarty róg: otoczenie Cel analizy Wynik analizy Narzędzia, techniki, wskazówki 11. Wyobraźnia marketingowa i punkt pasji Charakterystyka etapu drugiego Od czego zacząć Od informacji do wiedzy: wychwycenie wątków i napięć Od wiedzy do wyobraźni: pytania o pasję Punkt pasji, czyli od wyobraźni do inspiracji Najczęściej zadawane pytania Studium przypadku: Marka Sanctuary 12. Od tożsamości do rzeczywistości Zasada 1: Ustalić właściwą kolejność Zasada 2: Zrozumieć, zainspirować i zachęcić własnych pracowników Zasada 3: Pamiętać, że wszystko jest komunikowaniem się Zasada 4: Wykonać choć jeden ważny symboliczny gest Zasada 5: Dbać o spójność i konsekwencję Zasada 6: Połączyć pomiar z działaniami 13. Charyzmatyczne przywództwo, czyli zarządzanie prosto z serca Posłowie Literatura Indeks
|