Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy Krawiec F

28-02-2012, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.30 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713481
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 09:52:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 144
Format: 16x23 cm
Rok wydania: 2008
Oprawa: oprawa broszurowa



Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Franciszek Krawiec

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi
a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.

W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione
w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.

Spis treści:

Od autora

Wstęp
Rozdział 1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy
 
1.1. Wprowadzenie
1.2. Koncepcja reputacji firmy
1.3. Podstawowe poglądy na reputację firmy
1.4. Wartość reputacji
1.5. Koszty kryzysu
 
Rozdział 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy
 
2.1. Wprowadzenie
2.2. Wizja i misja firmy
2.3. Zasady i praktyki biznesowe
2.4. Kultura korporacyjna
2.5. Komunikacja korporacyjna
 
Rozdział 3. Zarządzanie reputacją firmy
 
3.1. Wprowadzenie
3.2. Rozumienie koncepcji zarządzania reputacją firmy
   3.2.1. Reputacja i zasady PR
   3.2.2. Menedżer i komunikacje
3.3. Zasady postępowania rady nadzorczej
3.4. Cele PR korporacji
3.5. Mierzenie efektywności zarządzania reputacją firmy
   3.5.1. Ilościowe wyrażenie czynników kształtujących reputację
   3.5.2. Istotność zaufania interesariuszy
   3.5.3. Ocena wpływu reportaży medialnych
   3.5.4. Uwagi końcowe
3.6. Budowa i implementacja procesu zarządzania reputacją
   3.6.1. Opracowywanie krótkiej, logicznie spójnej deklaracji reputacji firmy
   3.6.2. Konstrukcja
   3.6.3. Wybór i mianowanie menedżera reputacji
   3.6.4. Rozpocznij realizację w duchu kooperacji
   3.6.5. Uwagi końcowe
 
Rozdział 4. Marketing reputacji firmy
4.1. Wprowadzenie
4.2. Definicja marketingu reputacji
4.3. Reputacja: główny cel marketingu
4.4. Rola marketingu w tworzeniu wartości niematerialnych zasobów
4.5. Rola PR we wspieraniu marketigu reputacji
 
Bibliografia