Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreatywność rozwijać twórcze+innowacyjne myślenie

10-07-2015, 13:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5345957915
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Kreatywność Jak rozwijać twórcze myślenie?
Stączek Marek
 Wydawca: EdisonTeam.pl
 Rok wydania: 2013 r.
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8521-6
 Format: 13.0x19.0cm
 Oprawa: Plastikowa

 Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy - to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci - to ciekawa analiza dotycząca kreatywności jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważany przez niektórych za nerw kreatywnego myślenia - idea "szklanego tunelu", czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań".

Katarzyna Mastalerz, TVN S.A.

 

Kreatywność Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie?
Stączek Marek
 Wydawca: EdisonTeam.pl
 Rok wydania: 2013 r.
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8520-9
 Format: 13.0x19.0cm
 Oprawa: Plastikowa

 Autor rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania:
- "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"
- "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?"
- "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".

okładka