Opis książki: Dobry menedżer potrafi przekształcić pomysły na nowe, praktyczne i użyteczne produkty, usługi lub systemu, które przyniosą przedsiębiorstwu wymierne korzyści. Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawa sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura tego poradnika pomoże czytelnikom: zrozumieć na czym polega proces twórczy, wyeliminować przeszkody hamujące kreatywność, wykorzystać dobre pomysły, nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością, zaufać własnym zdolnościom twórczym, słuchać i obserwować w sposób kreatywny, być twórczym członkiem lub liderem zespołu, efektywnie zarządzać innowacjami czyli wprowadzać w życie najlepsze pomysły.
O autorze i redaktorze Wstęp 1. Kreatywne myślenie Proces twórczy Elementy źle wpływające na kreatywność Rozwijanie kreatywności Kreatywne myślenie a podejmowanie decyzji Najważniejsze elementy kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji Inne użyteczne wskazówki dotyczące kreatywnego myślenia i podejmowania decyzji Wykorzystanie kreatywnego myślenia podczas oceny dostępnych możliwości 2. Innowacje Proces innowacyjny str Pięć czynników stwarzających klimat sprzyjający innowacjom Innowacje a struktura organizacyjna firmy Charakterystyka innowacyjnej firmy
|