Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreatywne kierowanie - Penec Józef - nowa

28-02-2012, 14:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713356
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2012 09:50:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2000
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 352
Format: 15.0x23.0cm
Rok wydania: 2000
Oprawa: Miękka



Kreatywne kierowanie

Penec Józef

Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału- to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i komunikacji świat stał się globalną wioską i dązy do zatarcia granic, również tych fizycznych. Wiemy dokładnie i po krótkim czasie, kto wymyślił bądź ma najnowszą technologię, nowe produkty i usługi. Jeśli mamy tylko dobry pomysł i jesteśmy w stanie sprostać międzynarodowej konkurencji to kapitał stoi do naszej dyspozycji. Rozpoczynając nowe przedsięwzięcie czy racjonalizując stare wybieramy się dziś na wojnę z całym światem. Wynik może być jeden- sukces albo bankructwo. Jak więc wytrzymać i wygrać ten wyścig, kiedy poziom technologiczny i kapitałowy wyrównuje się. Jedynym, niepowtarzalnym atutem w tej rozgrywce są ludzie. To oni tworzą kapitał organizacji. To oni prowadzą ją do sukcesu lub do upadku. To na nich obecnie trzeba skupić największą uwagę. Nowe pokolenie pracowników, ma zupełnie inny stosunek do pracy i życia. Chcą być niezależni, mieć możliwość przeprowadzenia się na dowolne miejsce.Tą książką mamy nadzieję zainspirować zmiany w podejściu do procesu kierowania, nadanie mu nowej jakości przez zrozumienie potrzeb i oczekiwań pracowników oraz właściwe wykorzystanie ich umiejętności i motywacji dla potrzeb organizacji. Mamy nadzieję, że ta książka pomoże menedżerom w ukształtowaniu własnej "praktycznej teorii" kreatywnego kierowania i budowania inteligentnej organizacji.