Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kreatywna reklama PWN K.Burtenshav marketing NOWA!

06-07-2015, 8:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.70 zł     
Użytkownik DeFacto_outlet
numer aukcji: 5487431514
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-07-2015 08:32:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

email:

[zasłonięte]@defacto-outlet.pl

TEL. 22[zasłonięte]468-85

Zakupione książki wysyłamy do 48h od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

 

 

 

 

PayU

 

lub

 

Wpłata na konto:

TREGER AND CO.

SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. M.Langiewicza 5

05-825 Grodzisk Mazowiecki

 

ING BANK

77 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9530090 [zasłonięte] 304943


WAŻNE !

Dokonując wpłaty na powyższe konto proszę podać NICK oraz numer/y aukcji.

1. W tytule przelewu proszę o podanie wyłącznie swój NICK oraz nr aukcji.

 

2. Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki.

 

3. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

 

4. Nie wysyłamy książek za pobraniem.

 

Szczegółowy REGULAMIN dostępny w zakładce

"strona o nas"

 

 

Kreatywna reklama  PWN

 

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

Wydawnictwo: Wydawnictwo naukowe PWN

Rok wydania: 2008


Format: 200x230mm

Ilość stron: 176

Oprawa: miękka

stan: NOWA

 

 


 59,70

 

DODAJ  WYBRANE  KSIĄŻKI  DO KOSZYKA  
POZNAJ  KOSZT  DOSTAWY DLA  CAŁEGO  ZAMÓWIENIA

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!

 

 

To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Ken Burtenshaw posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej jako szef działu kreacji.

Nik Mahon - wykładowca Southampton Solent University. Wcześniej przez wiele lat pracował dla agencji reklamowych w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Obecnie prowadzi także programy szkoleniowe dla agencji reklamowych i organizacji biznesowych.

Caroline Barfoot posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie mediów, komunikacji marketingowej, obsługi klienta i strategii. Wykładowca Southampton Solent University, gdzie prowadzi wykłady o strategii reklamowej, badaniach marketingowych i przemyśle reklamowym.