Kreacja w reklamie
Autor: Magdalena Sobocińska, Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek
ilość stron: 200
oprawa: miękka
format: 170x240
data wydania: 2008
wydawca: Wolters Kluwer
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52662
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki).
Jak nie płacić za dostawę?
- Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:
Darmowa dostawa - Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka |  |
|
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk |  |
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.
Kontakt:
Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00) | tel.: +48 22[zasłonięte]695-45 |
|
 | mail: [zasłonięte]@lideria.pl |
Odbiór osobisty
w Warszawie:
Punkt Odbioru
ul. Suwak 5
02-676 Warszawa
pon-pt 08.00-15.30
Po odbiór paczki zapraszamy
następnego dnia roboczego
po otrzymaniu maila, informującego
o zrealizowaniu zamówienia.
Odbiór osobisty możliwy, tylko dla zamówień opłaconych z góry.
Nie wysyłamy paczek za granicę!