MYŚLĘ, ROZWIĄZUJĘ I... WIEM! – Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 1–3
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na:
– korygowaniu zaburzonych funkcji,
– zastępowaniu zaburzonej funkcji inną,
– usprawnianiu funkcji będących w normie.
Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 1–3 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to:
sprawność manualna,
grafomotoryka,
percepcja wzrokowa,
percepcja słuchowa,
pisanie,
czytanie.
Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także jako ćwiczenia dodatkowe na lekcjach, w świetlicy lub w domu.
Małgorzata Barańska
KRAMIK – Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne
„Kramik” powstał z myślą o uczniach młodszych klas szkoły podstawowej, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem. Ćwiczenia służą doskonaleniu umiejętności czytania i pisania, rozwijaniu percepcji wzrokowej i słuchowej, kształceniu orientacji przestrzennej, usprawnianiu motoryki małej i trenowaniu pamięci. Zadania mają urozmaicony charakter: polegają na rozwiązywaniu krzyżówek i łamigłówek, uzupełnianiu diagramów czy wyszukiwaniu różnic. Książeczka zawiera też zabawne wierszyki i sympatyczne ilustracje. Całość została opracowana tak, aby uczeń wykonując polecania, nie tylko doskonalił ważne umiejętności szkolne, ale także przyjemnie spędzał czas.
Z książki mogą korzystać nauczyciele na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych zarówno indywidualnych, jak i grupowych.
KUPUJESZ-WYPEŁNIJ "FORMULARZ PŁACĘ"
regulamin sklepu na stronie "o mnie"
MASZ PYTANIA? DZWOŃ: 32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368