Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KRÓL ZWIERZĄT gra planszowa podróżna PREZENT

23-06-2012, 12:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł      Najwyzsza cena licytacji: 7 zł     
Użytkownik HETMAN-GAMES
numer aukcji: 2398685794
Miejscowość Dopiewo
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 35   
Koniec: 19-06-2012 08:17:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 5 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://hetman-zabawki.com.pl/templates/rt_novus_j15/images/inset-banner.jpg
.
.
WYSYŁKA GRATIS ZA ZAKUPY ZBIORCZE !

WYSTARCZY KUPIĆ JEDEN PRZEDMIOT Z NASZYCH AUKCJI Z OPCJĄ DOSTAWY GRATIS
> WTEDY KOSZT WYSYŁKI WSZYSTKICH ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW RAZEM WYNOSI "ZERO" ZŁOTYCH !
!
REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE - PREZENTY DLA DZIECI !

FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA, WAKACJE, ŚWIĘTA !

ZAPRASZAMY:

PRZEDSZKOLA
SZKOŁY PODSTAWOWE
RÓŻNE PLACÓWKI OŚWIATOWE
OŚRODKI SPORTU I REKREACJI
DOMY KULTURY
ORAZ FIRMY - DLA DZIECI PRACOWNIKÓW (IMPREZY INTEGRACYJNE, ŚWIĄTECZNE)

ATRAKCYJNE RABATY + WYSYŁKA / DOWÓZ GRATIS !
!
SPOSOBY PŁATNOŚCI:

PAYU, PRZELEW BANKOWY, POBRANIE POCZTOWE PRZY ODBIORZE !

NUMER KONTA BANKOWEGO DO WPŁAT:

PKO BP I/O POZNAŃ - 41 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0270002 [zasłonięte] 003988

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !
!
PRODUKT POLSKI !
.

KRÓL ZWIERZĄT

PRZYGODOWA GRA PLANSZOWA DLA DZIECI
WIEK 5+

Gracze poznają wygląd i zwyczaje egzotycznych zwierząt.

Zawartość opakowania:
  • plansza (wymiary planszy: 28 cm x 38 cm)
  • kostka
  • 4 pionki
  • opis
KRÓL ZWIERZĄT (OPIS)

DZIECI POZNAJĄ WYGLĄD I ZWYCZAJE EGZOTYCZNYCH ZWIERZĄT.

Grę rozpoczyna ten z graczy, który wyrzuci kostką 1 lub 6 oczek. Podczas gry gracze stają na numerowanych kółkach. Sprawdzają wtedy co powinni zrobić. Uwaga: jeśli gracz zna już nazwę zwierzęcia – wymienia ją – wtedy dostaje 2 dodatkowe punkty.

Legenda:

NR 1 – Małpy – (Ameryka Południowa, Afryka, Azja). Na świecie występuje wiele gatunków małp. Żywią się one roślinami i owocami. Młode spędzają dużo czasu na zabawach. Przemieszczają się skacząc z gałęzi na gałąź lub używają lian. Gracz chwyta lianę i przesuwa się o 10 pól do przodu.

NR 2 – Szympansy – potrafią się śmiać, całować i myć. Gracz zatrzymuje się by się temu przyjrzeć – czeka 1 kolejkę rzutu kostką.

NR 3 – Kangury – (Australia). Samica nosi swoje małe dzieci w skórzanej kieszeni-torbie, którą ma na brzuchu. Kangury nazywane są dzięki temu również torbaczami. Dzięki bardzo długim kończynom i mocnemu ogonowi potrafią skakać na odległość nawet 14 metrów. Gracz wzorem kangura “przeskakuje” o 14 pól do przodu.

NR 4 – Skorpiony – (Afryka). Wszystkie skorpiony na końcu odwłoka mają kolec jadowy. Jad skorpiona jest bardzo silny i może stanowić poważne zagrożenie dla życia. Gracz czeka 1 kolejkę rzutu kostką, by skorpion mógł pójść w swoją stronę.

NR 5 – Niedźwiedź Brunatny – (Europa, Ameryka Północna). Niedźwiedzie cechuje ogromna różnorodność rozmiarów ciała. Małe żywią się trawą, mchem, jagodami i małymi ssakami. Niedźwiedzie zapadają w sen zimowy, a po przebudzeniu są bardzo głodne. Gracz schodzi szybko im z drogi i przesuwa się o 5 pół do przodu.

NR 6 – Żaby – (Świat). Żaby są bardzo skoczne i potrafią głośno rechotać. Gracz usłyszał rechot żab, wie jak skrócić sobie drogę – przesuwa się prosto do góry o 3 pola.

NR 7 – Żółw “Kareta” - (Europa Południowa). Większą część swojego życia “Kareta” spędza w morzu. Składa jaja na plaży i zagrzebuje je w piasku. Po 7-8 tygodniach z jaj wylęgają się młode żółwie i od razu podążają do morza. Gracz chce przyśpieszyć swoją podróż – rzuca dodatkowo 1 raz kostką.

NR 8 – Słonie – (Afryka, Azja). Mają bardzo długie trąby i ogromne uszy. Gracz został oblany wodą wprost z trąby słonia – cofa się o 5 pól.

NR 9 – Krokodyl – (Azja, Afryka, Ameryka Północna). Żyją w rzekach, żywią się między innymi rybami. Lubią wylegiwać się na słońcu nad brzegiem błotnistej rzeki. Gracz wystraszył się wielkiego krokodyla – cofa się o 3 pola.

NR 10 – Lampart – Pantera (Afryka, Azja). Żyją w lasach, na sawannach, stepach. Są bardzo szybkie. Lubią wygrzewać się na słońcu leżąc na gałęziach drzew. Gracz ucieka przed nim – cofa się o 4 pola.

NR 11 – Pelikan - (Europa Południowa, Afryka). To ptaki z ogromnym dziobem, gdzie znajduje się worek na zdobycz. Są różowego koloru. Gracz przesuwa się o 3 pola do przodu, by wejść na właściwą drogę.

NR 12 – Gracz zbudował szałas, by z ukrycia obserwować zwierzęta. Dostaje premię – rzuca 2 razy dodatkowo kostką.

NR 13 – Orzeł – (Afryka, Europa). To drapieżne ptaki z mocnym dziobem i potężnymi szponami. Gracz został złapany przez orła w szpony – cofa się o 4 pola.

NR 14 – Gracz spotka ponownie na swojej drodze słonia. Słoń na ogromne “ciosy”, błędnie nazywane kłami. Gracz w wygodnym “siodełku” przesuwa się o 4 pola do przodu.

NR 15 – Żyrafa – (Afryka). Są bardzo duże. Ich długa szyja umożliwia im sięganie po liście znajdujące się wysoko na drzewach. Przyozdobione są w cętki, dzięki temu mogą upodobnić się do otoczenia. Gracz na grzbiecie żyrafy przesuwa się o 11 pól do przodu.

NR 16 – Koliber – (Ameryka Środkowa, Ameryka Południowa). Jest to maleńki ptaszek, ubarwiony w bajeczne kolory. Potrafi bardzo szybko poruszać skrzydełkami. Nawet 80 razy na sekundę – pozwala mu to zawisnąć nieruchomo w powietrzu. Gracz próbuje policzyć ile razy koliber poruszył skrzydełkami – traci 2 rzuty kostką.

Nr 17 – Ara – Papuga – (Ameryka Środkowa, Ameryka Południowa). Ara Szkarłatna występująca w stanie dzikim potrafi być bardzo głośna. Gracz wystraszył się jej wrzasku – cofa się o 4 pola.

NR 18 – Tukan – (Ameryka Środkowa, Ameryka Południowa). Ptaki, które mają ogromne i mocne dzioby, jaskrawo zabarwione. Dzięki nim sięgają po owoce i przeganiają nieproszonych gości. Gracz jest już bardzo głodny, zatrzymuje się aby coś zjeść - czeka 1 kolejkę rzutu kostką.

NR 19 - Hipopotam – (Afryka). To jedne z największych zwierząt zamieszkujących Afrykę. Nocą wychodzą z wody, aby się najeść trawy. Większość czasu poświęcają na sen w jeziorach lub rzekach. Ważą od 3-4 ton. Gracz przygląda się ich wielkim rozmiarom – traci 1 kolejkę rzutu kostką.

NR 20 – Wielbłąd – (Afryka). Są bardzo dobrze przygotowane do życia na pustyni. Ważną rolę w ich życiu odgrywają garby, które mają na grzbiecie. Pełnią one rolę spichlerza. Magazynują tłuszcz, którym wielbłądy się odżywiają, kiedy brakuje im pokarmu. Gracz spotyka karawanę – jedzie 2 pola do przodu.

NR 21 – LEW – KRÓL ZWIERZĄT – (Afryka, Azja). Lwy należą do drapieżników. Podczas polowania to lwice są najbardziej aktywne. To samice pilnują również rewirów przed intruzami. Samce mają przepiękne grzywy.

BRAWO. JESTEŚ PIERWSZY NA MECIE. WYGRAŁEŚ.