Witam.
Oferuje do sprzedania 2 komplety używanych zębatek do dyfrów samochodu Suzuki Grand Vitara 2[zasłonięte]006-20 o przełożeniu 5.125 . Części pochodzą z bezwypadkowego samochodu z rocznika 2010 o przebiegu 12000km. Wersja 2400 Automat. Jeżeli chcesz w swojej Grand Vitarze zastosować większe koła, lub uważasz po prostu, że aktualne przełożenie jest zbyt mało dynamiczne - zmień sobie właśnie te zębatki. U mnie zmiana średnicy koła z 717 mm na 800 mm, spowodowała zmianę przełożenia o około 12%.
Aby to odkręcić, zwłaszcza, że fabryczne przełożenia były już mocno wydłużone ( prędkość maksymalna auta na 3 biegu!) , postanowiłem zmienić przełożenia. Zwłaszcza w trybie 4H. Niestety, w tym trybie reduktor pracuje na przełożeniu bezpośrednim tj 1;1 a więc nic się nie da z tym zrobić w sferze reduktora. Przełożenia dyfrów produkowane przez Suzuki pokazuje tabela:
M16A (wariant, A74V) MT 4,625
J20A (wariant, D54V) MT 4,1 AT 5,125
F9Q ( wariant, A44V, D44V) MT 4,3
J24B (wariant DA4V, AA4V) MT 3,727 AT 5,125
N32A (wariant DB4V) AT 3,583
Zastosowanie zębatek o przełożeniu 5.125 w wersjach z silnikami diesla lub banzynowymi o manualnej skrzyni biegów, może zmienić przełożenia w zakresie 11-43% ! Aukcja grzecznościowa. Kontakt [zasłonięte]@ebcbrakes.pl
Hi.
I have to offer 2 hypoide gear sets for Suzuki Grand Vitara ( Escudo / Nomad) year 2[zasłonięte]006-20. Used Ratio - 5,125 Is possible to order 5,86 ratio in price 500 EUR per set.
Original differential ratio are:
M16A (wariant, A74V) MT 4,625
J20A (wariant, D54V) MT 4,1 AT 5,125
F9Q ( wariant, A44V, D44V) MT 4,3
J24B (wariant DA4V, AA4V) MT 3,727 AT 5,125
N32A (wariant DB4V) AT 3,583
My product – Ditterential ratio 5,86
All diesel versions, and petrol MT, can reduce ratio with this sets from 11 till 43% !