Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kozuh Boris - Statystyka dla pedagogów

28-07-2014, 10:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.82 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4375317766
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 28-07-2014 10:30:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kozuh Boris - Statystyka dla pedagogów
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]57111
Wymiar: 16.0x23.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 130
Ocena: -
Waga: 0,21 kg
Indeks: 661[zasłonięte]02650KS
Rok wydania: 2011
Wydawca: AFM
Autor: Kozuh Boris
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


Badania empiryczne w pedagogice opierają się na bezpośrednim, zmysłowym poznawaniu zjawisk i sytuacji edukacyjnych. Badane zjawiska dzielą się na masowe lub pojedyncze. Do zjawisk masowych zalicza się te, które występują wielokrotnie (przynajmniej dwa razy). Zjawiska pojedyncze natomiast to te, które są zdarzeniami niepowtarzalnymi. Czasopismo "Biuletyn Oświatowy" jest zjawiskiem pojedynczym, natomiast czasopismo nauczycielskie należy do zjawisk masowych, ponieważ tylko na terenie Polski publikuje się ich kilkadziesiąt. Nauczycielka Beata Kolowrotkiewicz z miasta R. jest zjawiskiem pojedynczym, natomiast nauczycielka matematyki jest zjawiskiem masowym. Do badań i studiowania zjawisk masowych często używa się metod statystycznych, natomiast nie są one w ogóle wykorzystywane do badań zjawisk pojedynczych.
Pomimo że metody statystyczne umożliwiają badanie zarówno cech jakościowych, jak i ilościowych, to jednak opracowania statystyczne są bardziej charakterystyczne dla cech ilościowych. Określenie zjawisk masowych jest proste. Nie jest ono jednak pomocne w podejmowaniu decyzji o zastosowaniu metod statystycznych. Troje uczniów to już zbiorowość, jednak przy jej badaniu stosowanie metod statystycznych jest niekorzystne i nieużyteczne. Metody statystyczne bowiem stosuje się dopiero dla "bardziej masowych" zjawisk, czyli dla zbiorowości w rodzaju klasy, kółka uczniowskiego, grupy przedszkolnej itp. W przypadku odpowiednio dużej grupy metody statystyczne stają się przydatne.
Zobacz także...