Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOWALCZUK Anoreksja i bulimia u młodzieży szkolnej

01-07-2014, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.50 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 4293798876
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 01-07-2014 08:03:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Marta Kowalczuk

Pedagogiczna diagnoza i profilaktyka zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2008
- Format: B5
- Stan:
NOWA
- Okładka: miękka

- Ilość stron:
216





Nasza cena: 29,50 PLN

OPIS:

Zjawiska zaburzeń w odżywianiu się młodzieży, manifestujące się głównie w formie anoreksji i bulimii, stają się coraz powszechniejsze. Obejmują one głównie młodzież w wieku dorastania - przede wszystkim dziewczęta. Przewrażliwienie na punkcie własnego wyglądu zewnętrznego wynika u młodzieży ze stanu rozwoju psychofizycznego a także, w bardzo dużym stopniu, z przyjmowania przez nią wzorców wyglądu fizycznego lansowanych przez środki masowej komunikacji, przede wszystkim telewizję i czasopisma. Niesie to z sobą różne rozterki i dramaty osobiste i zdrowotne, sytuacja powyższa powinna stawać się więc obiektem troski pedagogicznej w szkołach skupiających młodzież w wieku dorastania. Przyczyny i skutki zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej powinny być obiektem zainteresowania pedagogicznego i psychologicznego nie tylko w toku wychowania zdrowotnego, lecz także wychowania moralnego i estetycznego. Niezbędne stają się publikacje na temat diagnozy i profilaktyki zaburzeń odżywiania się uczniów, które byłyby pomocne dla nauczycieli, pedagogów szkolnych, nadzoru szkolnego, rodziców, studentów kierunków nauczycielskich i pedagogicznych. Taką publikacją jest praca Marty Kowalczuk pod tytułem „Pedagogiczna diagnoza i profilaktyka zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej".

SPIS TREŚCI:

Wstęp

Część I

Teoretyczne podstawy pedagogicznej diagnozy i profilaktyki

zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej

Rozdział I

Zaburzenia odżywiania się w ujęciu literatury psychologicznej i medycznej

Zaburzenia odżywiania się – wyjaśnienia terminologiczne

Anoreksja – charakterystyka zaburzenia

Kryteria rozpoznawania

Symptomatologia i przebieg

Uwarunkowania

Główne strategie w terapii

Bulimia – charakterystyka zaburzenia

Kryteria rozpoznawania

Symptomatologia i przebieg

Uwarunkowania

Główne strategie w terapii

Rozdział II

Diagnoza zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej

w działalności pedagogicznej nauczycieli

Edukacyjny kontekst zaburzeń odżywiania się

Pedagogiczna (nauczycielska) diagnoza zaburzeń odżywiania się u młodzieży szkolnej

Podstawowe zasady metodyczne dotyczące diagnozowania

zaburzeń odżywiania się u młodzieży w środowisku szkolnym

Metody nauczycielskiej diagnozy zaburzeń odżywiania się

Etapy stawiania diagnozy

Rozdział III

Profilaktyka zaburzeń odżywiania się u młodzieży w środowisku szkolnym

Cele i zadania działalności profilaktycznej w szkole w zakresie zaburzeń odżywiania się

Role i zadania dyrektorów, pedagogów szkolnych, nauczycieli,

wychowawców i rodziców w profilaktyce zaburzeń odżywiania się u uczniów

Część II

Program profilaktyczny „Powstrzymać anoreksję i bulimię”

Rozdział IV

„Powstrzymać anoreksję i bulimię”– charakterystyka programu i jego realizacja

Cele i zadania programu

Treści programu

Zasady realizacji programu

Scenariusze zajęć szkoleniowych dla nauczycieli,

wychowawców, pedagogów, dyrektorów i rodziców

dotyczących problematyki zaburzeń odżywiania się u młodzieży

Scenariusze zajęć psychoedukacyjnych dla młodzieży

szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych dotyczących problematyki zaburzeń odżywiania się

Rozdział V

Przebieg i rezultaty realizacji programu „Powstrzymać anoreksję i bulimię”

w świetle wyników badań empirycznych

Metodologia badań własnych

Analiza wyników badań

Przebieg realizacji programu i jego rezultaty

w Szkole Podstawowej nr 29 im. Synów Pułku w Białymstoku

Przebieg realizacji programu i jego rezultaty

w Publicznym Gimnazjum nr 20 w Białymstoku

Przebieg realizacji programu i jego rezultaty w IV Liceum

Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku

Zakończenie

Bibliografia

Aneksy

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

KOWALCZUK Anoreksja i bulimia u młodzieży szkolnej