Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kowal Orczykowska - W niewoli reklamy ?, Nowa

23-03-2015, 17:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5114851930
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-03-2015 16:40:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kowal Orczykowska - W niewoli reklamy ?, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]30893
Wymiar: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 244
Rok wydania: 2007
Wydawca: Impuls
Autor: Kowal Orczykowska Anna
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.

Publikacja „naświetla” konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów – takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie „pro rynkowych” tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie „opresyjnych” trendów.

W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Zobacz także...