Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KOT W WORKU GRA LOGICZNA - 27 OBRAZKÓW, 9 PLANSZ !

07-12-2014, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.50 zł     
Użytkownik magiczny_central
numer aukcji: 4778344870
Miejscowość TYLKO WYSYŁKA
Wyświetleń: 13   
Koniec: 07-12-2014 19:18:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.70 [kg]
Producent: Granna
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 3 lata +
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Witamy !!!

    Zapraszamy do zakupów.

     

    Masz pytania ?

       chętnie na wszystkie odpowiemy
      Pon - Pt od 8.00 do 18.00
     
    e-mail:
    [zasłonięte]@magiczny-kuferek.pl

     

    Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

  •  



     

Przedmioty wysyłamy do 48 h
od momentu otrzymania wpłaty

 

 

 

  
Paczki wysyłamy:
  
 
 
Paczka przedpłacona
 13 PLN
 
 

 

Od
[kg]
Do
[kg]
Cena za przedpłatą
[PLN]

Cena za pobraniem
[PLN]

09,913,517
1031,416,520
31,559,93336,5
609049,553
Każde następne 30kg + 16,5 zł

Pobranie + 3,5 zł

KOT W WORKU

590[zasłonięte][zasłonięte]10018

Gra Kot w worku- jest to gra logiczna dla dzieci.

Dziecko za pomocą dotyku musi rozpoznać, co przedstawia wylosowany z woreczka element.

Jeśli odgadnie umieszcza żeton na planszy, na takim samym obrazku jak wylosowany.


Lepiej sprawdzić, co jest w worku

Tak przysłowie stare uczy;

Warto wiedzieć: kot czy nie kot

Na dnie worka mruczy.

By ktoś Cię nie wywiódł w pole

Potrenować nie zawadzi.
 

Zagraj z Granną w "Kota w worku"

Smok Obibok radzi. 


Zabawa 1.

Wyjmij z ramek małe obrazki. Kiedy będziesz to robił, sprawdź czy wiesz co przedstawia każdy

wyjęty element. Jeżeli nie znasz jakiejś nazwy, to poproś o pomoc kogoś starszego. Wszystkie

obrazki włóż do woreczka. Dziewięć plansz ułóż w taki sposób, aby tworzyły kwadrat i widoczne

były kolorowe ilustracje. Ustaw przed sobą pięć pionków w jednym wybranym kolorze. Wszyscy

pozostali gracze niech zrobią to samo. Ustal, kto rozpocznie grę i kto będzie następny.

Pierwsze dziecko zakrywa oczy chusteczką lub szalikiem i wyciaga z woreczka jeden element.

Dokładnie obraca go w palcach i próbuje odgadnąć, kot czy nie kot znajduje się w jego rękach.

Gdy odpowie, odkrywa oczy i już wie czy odgadł, czy nie. Jeżeli udało się, próbuje znaleźć na

planszach taki sam obrazek, jaki wylosował. Gdy go odnajdzie, stawia na nim jeden ze swoich

pionków, a wylosowany element wraca z powrotem do woreczka. Gra dalej następne dziecko.

Zwycięzcą zostaje ten, kto pierwszy umieści na planszach wszystkie swoje pionki.

 

Zabawa 2.

Ta zabawa jest bardzo podobna do pierwszej. Różnica jest jedna, w trakcie jej przygotowywania

musisz ułożyć wszystkie plansze w ten sposób, aby na wierzchu znajdowały się jednobarwne

zielone kształty.

 

Zabawa 3.

Rozdaj plansze wszystkim graczom.

Umawiacie się , z której strony plansz korzystacie i układacie je w wybrany sposób.

Każde dziecko musi mieć tyle samo plansz.

Jeżeli gracie we trójkę, to każdy może mieć 3 plansze, a jeżeli we czwórkę, to każdy

otrzymuje po 2 plansze, a jedną odkładasz na bok.

Ustalacie, kto rozpoczyna grę i kto będzie następny.

Pierwsze dziecko losuje z worka jeden element.

Jeżeli taki sam znajdule się na jego planszy, to kładzie na nim wylosowany element.

Jeżeli nie ma na swoich planszach wylosowanego elementu, wtedy obrazek wraca do

woreczka. Gra dalej następny gracz. Wygrasz, jeżeli pierwszy zapełnisz swoje plansze. 


GRA PRZEZNACZONA:

dla 1 do 4 graczy.

 

ZESTAW ZAWIERA:

- 9 dwustronnych plansz

- 27 obrazków

- 30 pionków (po 5 w 6 kolorach)

- woreczek

- instrukcję

 

WIEK:

3-8 lat 

WYMIARY:

wielkość opakowania: 27,2 x 18,9 x 3,6 cm